Problem ze znalezieniem luzu

Jeśli żaden z tematów Ci nie pomógł, zadaj pytanie TUTAJ.

Problem ze znalezieniem luzu

Postprzez obrien » wtorek, 11 marca 2014, 12:30

Witam. Mam problem w swoim jajku ze znalezieniem biegu neutralnego przy postoju. Nie zdarza się to zawsze ale bardzo często. denerwujące jest trzymanie na każdym skrzyżowaniu na sprzęgle albo takie wajchowanie nogą jedynka, dwójka, jedynka ...itd., a zielona kontrolka się nie zapala i nie wbija. Co dziwne, wystarczy tylko zgasić motor i przekręcić zapłon i luz wchodzi jak po maśle. Macie takie problemy? Wie ktoś jak to rozwiązać?
obrien
 
Posty: 18
Dołączył(a): poniedziałek, 17 lutego 2014, 12:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez KR-Ociec » wtorek, 11 marca 2014, 13:45

Regulacja linki sprzęgła ... :/
Spróbuj podciągnąć linkę sprzęgła i 1/2 obrotu na śrubie reg. przy klamce ... - Jaki efekt ?
Ostatnio edytowano wtorek, 11 marca 2014, 13:47 przez KR-Ociec, łącznie edytowano 1 raz
Sens życia jest prosty : albo jest CZARNY albo BIAŁY ! - nic pośrodku !!!
--------------------------------------------
(KR-Ociec tel.: 509-867-657 )
Mój "imbrol" : http://polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/GSX-750F/131974
Avatar użytkownika
KR-Ociec
 
Posty: 2343
Dołączył(a): środa, 6 lipca 2011, 16:02
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Alpha » wtorek, 11 marca 2014, 18:48

Spróbuj też wrzucać luz , przed zatrzymaniem , gdy koła jeszcze się kręcą .
Avatar użytkownika
Alpha
 
Posty: 437
Dołączył(a): piątek, 7 sierpnia 2009, 21:18
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez obrien » środa, 12 marca 2014, 07:35

KR-Ociec regulacja linki sprzęgła nic nie daje w ogóle nie powiązane z problemem ale dzięki.
obrien
 
Posty: 18
Dołączył(a): poniedziałek, 17 lutego 2014, 12:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez benek1994 » środa, 12 marca 2014, 07:37

mam to samo xP.. regulowalem przy silniki.i lince i nic nie dało :p..
benek1994
 
Posty: 58
Dołączył(a): niedziela, 9 marca 2014, 11:24
Lokalizacja: słupsk

Postprzez obrien » środa, 12 marca 2014, 07:38

Alpha - jest to jakieś rozwiązanie. Już mi to ktoś doradzał i testowałem. Na pewno łatwiej wrzucić luz jak się koła jeszcze kręcą, ale nie zawsze zdążysz i co jest tego przyczyną żeby to zlikwidować. Podobno jajka tak mają, ale nie wszystkie więc coś to powoduje. Tak drążę temat bo mnie to denerwuje.
obrien
 
Posty: 18
Dołączył(a): poniedziałek, 17 lutego 2014, 12:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez requiem5 » środa, 12 marca 2014, 21:59

obrien, to jak już stoisz to delikatnie pchnij moto do przodu i wskoczy.
Nie tylko jaja ale każdy motocykl. Zdarzają się wyjątki ale w motocyklach jest to tak zrobione, że bez ruszenia kołem nie polecisz biegami od N do 6 i zpowrotem, musisz trochę bujnąć do przodu albo tyłu.
GSX650F 2008r.
Avatar użytkownika
requiem5
Moderatorzy
Moderatorzy
 
Posty: 1579
Dołączył(a): wtorek, 9 lipca 2013, 09:51
Lokalizacja: Kałuszyn

Postprzez obrien » czwartek, 13 marca 2014, 09:42

requiem5 na razie mam rozebrane moto ale po złożeniu spróbuję. Sposób prosty i banalny ale chyba to przeoczyłem. Sprawdzę i odezwę się.Dzięki
obrien
 
Posty: 18
Dołączył(a): poniedziałek, 17 lutego 2014, 12:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez obrien » poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 08:31

requiem5 napisał(a):obrien, to jak już stoisz to delikatnie pchnij moto do przodu i wskoczy.
Nie tylko jaja ale każdy motocykl. Zdarzają się wyjątki ale w motocyklach jest to tak zrobione, że bez ruszenia kołem nie polecisz biegami od N do 6 i zpowrotem, musisz trochę bujnąć do przodu albo tyłu.


Moto złożone. Przejechane.
Luz jak ciężko było znaleźć tak dalej ciężko.
Poruszanie przód-tył nie pomaga.
podobno jajka tak mają, ale MUSI BYĆ JAKIŚ SPOSÓB
strasznie to wk@#wia jak walisz góra dół góra dół albo stoisz na światłach pół godziny na sprzęgle

[ Dodano: |28 Kwi 2014|, o 09:33 ]
aha
jeszcze jedno
regulacja linki sprzęgła przy klamce jakby nie miała na ten objaw wpływu
obrien
 
Posty: 18
Dołączył(a): poniedziałek, 17 lutego 2014, 12:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Schummi » poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 08:40

obrien, bo między 1-luz i luz-2 jest bardzo mała przestrzeń i trzeba to naprawdę z wyczuciem (delikatnie) robić... też na początku miałem ten problem ale się już nauczyłem jak zmienić 1-2 a jak wyrzucić na luz (choć czasem jednak z pójdzie z 1 na 2 i dopiero spowrotem na luz) :P może daj komuś kto dłużej jeździ na jajcu i sprawdzi czy jest normalnie czy rzeczywiście coś nie tak :D
Pieszy zawsze ma pierwszeństwo!!! Ale nie zawsze przeżyje...
Avatar użytkownika
Schummi
Administrator
Administrator
 
Posty: 2368
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Brzechów k/Kielc

Postprzez Miksol » poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 08:46

bębenek wybieraków ma na końcu takie górki. Znajduje się ta część już w komorze sprzęgła. Zainstalowane do niego jest małe ramie z rolką i po przeciwnej stronie sprężyna. Ma ten "zestaw" za zadanie utrzymywać bębenek, a tym samym zapięty bieg i dodatkowo powodować wyczuwalne "wskakiwanie" biegu, czy luzu.

Być może wymiana sprężynki na nieco mocniejszą poprawiła by precyzje selektora
GSX750F - sprzedany. Nadszedl czas Hondy Transalp...
Avatar użytkownika
Miksol
 
Posty: 629
Dołączył(a): wtorek, 17 grudnia 2013, 16:12
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez obrien » wtorek, 29 kwietnia 2014, 09:33

Dziękuję za wszystkie rady.
Wypróbuję wszystkie.
Sezon już się zaczął więc będzie trochę czasu na polatanie i próby.
Do zobaczenia na trasie.
obrien
 
Posty: 18
Dołączył(a): poniedziałek, 17 lutego 2014, 12:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Problem ze znalezieniem luzu

Postprzez Cygi » poniedziałek, 14 października 2019, 11:33

Witam. Ja cos takiego przerabiałem w gixerze.. Identyczne objawy, na postoju wrzutka w dół- jedynka.. wrzutka do góry.. dwójka.. na doł.. jedynka... do góry.. na ułamek zaswieciło sie Neutral i bach znowu dwójka..
Wymieniłem czujnik na nowy i problem sie skonczył ale jak znam zycie po paru tys km zapewne znowu nadejdzie to samo. :D
"Załaduj wszechświat do działa. Wyceluj w mózg. Strzelaj".
"Złe języki obgadują... dobre dają orgazmy.. " :D
MZ 251=>GSX600F=>GSX-R 750=> FZ8 Fazer
Avatar użytkownika
Cygi
 
Posty: 1069
Dołączył(a): poniedziałek, 17 sierpnia 2009, 22:24
Lokalizacja: Chojnów


Powrót do MECHANIKA OGÓLNA GSXF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron