mechanik Warszawa

Jeśli żaden z tematów Ci nie pomógł, zadaj pytanie TUTAJ.

mechanik Warszawa

Postprzez cybersphinx » czwartek, 22 maja 2014, 08:43

Mam (w nowo zakupionym jajku'00) do zrobienia kilka rzeczy. Z tego co wiem to podstawowe regulacje, wymiana hamulców przednich i tylniej opony. Rozrząd do sprawdzenia. chciałbym też rzetelnego oglądu i wypunktowania innych mankamentów.

Do opony uzyskałem polecenie punktu na Mińskiej i to chyba dobre rozwiązanie.

Pytanie jest więc takie: czy możecie polecić mi mechanika w Warszawie (najlepiej tarchomin-praga południe)?

Szukam punktu, w którym będę mógł polegać, i który nie zabije mnie cenami. Nie chcę taniochy, ale nie chcę również przepłacać (jak w ASO).

Jestem nowicjuszem a motocykl mam jeden dzień więc z szacunku do niego nie podejmę się na ten moment samodzielnego grzebania. Na to przyjdzie jeszcze czas.
cybersphinx

Postprzez Mały » czwartek, 22 maja 2014, 09:18

siema,
jeżeli masz w planie wizytę na Mińskiej to w tej samej hali gdzie motogumy jest też serwis motocyklowy tylko inny właściciel. Nie wiem jakie ceny, ale miałem przyjemność oglądać ich pracę i mimo niepozornego warsztatu naprawdę szacun. Zresztą argumentem za może być to, że robili przy mnie motocykl torowy jednego z czołowych polskich zawodników ale także zwykły skuter, czyli może ceny nie są zabójcze...
Mały

Postprzez cybersphinx » czwartek, 22 maja 2014, 09:44

No to było by to idealne miejsce. Pracuje kilkaset metrów obok. Dzięki
cybersphinx

Postprzez MARO_M » czwartek, 22 maja 2014, 10:24

Jeśli chcesz możesz zadzwonić i podjechać.
Szczerze, na prawdę go polecam.
Jeszcze nie z n ałem tak rzetelnego i sumiennego mechanika.
Może i jest kawałek ale jego ceny rekompensują wszystko.
Serwisowałem u niego jajko a teraz iksa.
Możesz powołać sie na czerwone jajko albo niebieskiego iksa i bedzie wiedzial o co chodzi.

zdjecie sie nie załadowało
AMP MOTORS
Złotokłos
ul. Św. Andrzeja Boboli 19
604964944