Bartek Tymoszuk napisał(a):jak myslicie co jest zdrowsze dla skrzyni i sprzegla ?
[SCH]Marcin napisał(a):ja jeżdżę trochę inaczej (niektórzy mogą powiedzieć, że ciotowato, ale wydaje mi się że tak jest "zdrowiej" dla skrzyni)
mianowicie: 1 do 4-5 tys., 2 i dopiero ogień pod 9-10 tys, 3 i tak do następnych świateł (no chyba że dalej jest to 4)... na mieście moim zdaniem nie ma gdzie wrzucić 5
Nyuno napisał(a):Robisz dokładnie tak jak ja - zamulasz go
Osobiście nic złego w tym nie ma, poza tym, że wszystko pływa w benzynie i jak przyjdzie Ci wyjąć świece, to zobaczysz jak czarne są
Spalanie przy takiej jeździe to przeważnie poniżej 5 litrów
Problem objawi się, gdy nagle będziesz chciał go wyżej pokręcić, bo okaże się, że leci do 8 tysięcy, a powyżej będzie się dusił.
[SCH]Marcin napisał(a):x10d, znaczy się ja nie trzymam go na niskich obrotach chodziło mi o samo ruszanie, znaczy że oszczędzam go na 1 biegu normalnie podczas jazdy po mieście to lubię widzieć na zegarku tak z 6 tyś.
[SCH]Marcin napisał(a):[ Dodano: 16-06-11, 18:31 ]
i spalanie przy tym wychodzi mi średnio 5,5-6,0 l/100km
a tuż po regulacji gaźników to miałem 5,2 l/100km
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości