Vmax w GSX 650F

Prowadzenie, składanie w zakręty, jazda w grupie, hamowanie...

Vmax w GSX 650F

Postprzez adamspa » środa, 15 czerwca 2011, 11:14

Jechałem na GSX 650F z prędkością 204km/godz. , przy 10000 obr/min .
Jakie można uzyskać prędkości jazdy ,przy obrotach silnika 11000-12500 obr/min .
Czy miał ktoś okazję sprawdzać prędkość jazdy przy tych wysokich obrotach silnika.
Czy ten typ motocykla ma tendencję do "myszkowania" , ewentualnie innych zagrożeń przy tak dużych prędkościach ?
Jakie jest orientacyjnie zużycie paliwa przy tak szybkiej jeździe ?

Dziękuje.
adamspa
 
Posty: 35
Dołączył(a): środa, 1 czerwca 2011, 12:29
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez Krechagsx » środa, 15 czerwca 2011, 11:26

temat o prędkości maksymalnej już był wiec nie musiałeś zakładać nowego..
Tam były zamieszczane posty o prędkości maksymalnej jak i obrotach przy danej prędkości na każdym z biegów... wiec zobacz sobie tam i używaj opcji szukaj :)


a tak btw. ja leciałem swoim najwięcej jakieś 215-220 tylko ze to gsxf 600 wiec twój może pójść ciutkę więcej... powiedzmy 230 nic mi się nie działo, nie było żadnych problemów ze sterami, jechał jak po szynie :) spalanie no wyjdzie dużę... sadze ze gdzieś kolo 7-7.5 ? ale to już innych trzeba spytać ja nigdy nie piłowałem przez dłuższy odcinek drogi żeby to sprawdzić. Sadze ze te 230 powinien Ci iść... :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:
Ostatnio edytowano środa, 15 czerwca 2011, 11:28 przez Krechagsx, łącznie edytowano 1 raz
Krechagsx
 

Postprzez okinoi » środa, 15 czerwca 2011, 14:20

Krechagsx napisał(a):spalanie no wyjdzie dużę... sadze ze gdzieś kolo 7-7.5

Myślę, że dużo wiecej. Stawiam na 9-12l :mrgreen:
okinoi
 
Posty: 53
Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2011, 10:28
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez mizzar » środa, 15 czerwca 2011, 15:55

226 przy ok 10500 obr. Miałem jeszcze trochę rollgazu. Mam filtr K&N i tłumik przelotowy (+10 do skilla:P).
Fabryczna V max to 205 km/h. Testowałem z GPSem - przekłamanie przy ok 170 jest rzędu + 10km/h, to też uwzględnij.

Oprócz konieczności leżenia na zbiorniku (głowa na równi z manetkami:D) nie doświadczyłem innych niedognodności. Łuki bez problemu.

Ograniczeniem jest na pewno układ rąk na kierownicy gdy jesteś złożony za owiewką. Dość trudno manewrować.
Avatar użytkownika
mizzar
 
Posty: 292
Dołączył(a): sobota, 25 września 2010, 09:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mario » środa, 29 czerwca 2011, 22:09

mizzar dobrze mówi o przekłamaniach,
3-8% przekłamuje w górę każdy licznik, tak w moto jak i w blaszkach.

Ja po kupnie na autostradzie rozkręciłem do 215 licznikowo,
i było jeszcze sporo do odkręcenia, a mam wszystko fabryczne.
Na YT jest filmik jak idzie 248 licznikowo, to jak dotrę to przetestuję :diabel:
Mario
 

Postprzez Krechagsx » czwartek, 30 czerwca 2011, 16:50

ja mogę spokojnie powiedzieć, że wracając do domu trasą przy puściutkiej drodze 210-215 przy jakichś 11000 obr - i więcej nie chce iść... Może gdybym miał jeszcze z 5 km prostej dróżki to wtedy :) Ogólnie jak piszą, że gsxf 600 leci im po 250km/h to mi się śmiać chce bo 600 nie poleci tyle za nic :P


Ps. Ale to moje zdanie więc nie wiem jak tam i co na ten temat myślicie :P
Krechagsx
 

Postprzez mizzar » czwartek, 30 czerwca 2011, 20:08

Krecha, ale my mowimy o 650.
Avatar użytkownika
mizzar
 
Posty: 292
Dołączył(a): sobota, 25 września 2010, 09:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Krechagsx » czwartek, 30 czerwca 2011, 20:32

mizzar napisał(a):Krecha, ale my mowimy o 650.


Wiem, wiem ja tylko napisałem, że 600 tyle poleci a 650 no to nie wiem ale na pewno więcej troszkę :P Napisałem bo jak nie kiedy czytałem, że 600 jajko poleci 250 to aż mi się wesoło robiło :)
Krechagsx
 

Postprzez PozytywnieZakreconyWariat » czwartek, 30 czerwca 2011, 21:44

mizzar napisał(a):Krecha, ale my mowimy o 650.


Co nie zmienia faktu,ze 650 nie pojdzie 248km/h jak ktos napisal.
Skoro moje jajo 750ka szla 230km/h(troche jeszcze sie zbierala,ale zanim by sie to stalo...przejechal bym kazdy km autostrady w nazym kraju).
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych ktorzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,majac przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"
Avatar użytkownika
PozytywnieZakreconyWariat
 
Posty: 473
Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2009, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mario » czwartek, 30 czerwca 2011, 22:08

PozytywnieZakreconyWariat napisał(a):
mizzar napisał(a):Krecha, ale my mowimy o 650.


Co nie zmienia faktu,ze 650 nie pojdzie 248km/h jak ktos napisal.
Skoro moje jajo 750ka szla 230km/h(troche jeszcze sie zbierala,ale zanim by sie to stalo...przejechal bym kazdy km autostrady w nazym kraju).



tu link:
http://www.youtube.com/watch?v=v_nwmag4cjo

może to kwestia wtrysku ?
Mario
 

Postprzez mizzar » piątek, 1 lipca 2011, 08:28

Z górki miał:P
Może robił jakis "tuning" tego nie wiem. Ale wątpię by konfiguracja fabryczna pozwoliła na taką prędkość. Dodając to, co mówiłem wcześniej o przekłamaniach (rosną proporocjonalnie do prędkości) wyjdzie jakieś 210-220 maks w serii...
Avatar użytkownika
mizzar
 
Posty: 292
Dołączył(a): sobota, 25 września 2010, 09:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mario » piątek, 1 lipca 2011, 08:44

Właśnie, ciekawe czy podając prędkość max. producenci
uwzględniają prędkość rzeczywistą (np. mierzoną GPSem) czy licznikową ?
Mario
 

Postprzez PozytywnieZakreconyWariat » piątek, 1 lipca 2011, 10:17

Producenci zawsze wstukuja w katalog predkosc licznikową.
P.S
Co do filmiku,a jaki to problem zmienic zębatkę by zawyzala predkosc(czujnik predkosci przy zebatce zdawczej)?Wtedy to i trzysta mozesz leciec.Rzeczywiscie jadac np 200.
Poza tym tak jak mizzar powiedzial,koles mial z górki...a przy 200 wyprzedza go Bandit rowniez 650 hahahaha i to z jaka latwoscia? :brawo:

P.S 2
Moja VFRa poleci max 250km/h ,a ma trochę KuniaMocy więcej niż GSXF
Ostatnio edytowano piątek, 1 lipca 2011, 10:29 przez PozytywnieZakreconyWariat, łącznie edytowano 2 razy
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych ktorzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,majac przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"
Avatar użytkownika
PozytywnieZakreconyWariat
 
Posty: 473
Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2009, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Alpha » piątek, 1 lipca 2011, 21:09

Jajco 600 katalogowo 207 km/h , licznikowo 220 -230 km/h . Nawigacja pokaże właśnie około 207 km/h . Więc nie zawsze :P
Avatar użytkownika
Alpha
 
Posty: 437
Dołączył(a): piątek, 7 sierpnia 2009, 21:18
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez igor ostrołęka » piątek, 29 marca 2013, 18:41

wprawdzie nie gsxfem ale banditem 650 z wodniakiem i kufrem-207
Avatar użytkownika
igor ostrołęka
 
Posty: 56
Dołączył(a): piątek, 9 listopada 2012, 19:28
Lokalizacja: ostrołęka


Powrót do Technika jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

cron