Jazda nocą

Prowadzenie, składanie w zakręty, jazda w grupie, hamowanie...

Postprzez PozytywnieZakreconyWariat » piątek, 5 lutego 2010, 14:59

BMW robi motocykle z ksenonami seryjnie.Nie maja spryskiwaczy,ani samopoziomowania.
Wkurwia mnie,jak ktoś w nocy jedzie na ksenonach i jebnie mi po oczach bo ma źle ustawione.W tym momencie o wypadek nie jest trudno....
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych ktorzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,majac przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"
Avatar użytkownika
PozytywnieZakreconyWariat
 
Posty: 473
Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2009, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ZiGi » poniedziałek, 8 lutego 2010, 11:51

BMW robi motocykle z ksenonami seryjnie.Nie maja spryskiwaczy,ani samopoziomowania.


Nie chcę się kłócić ale gdyby xenony w BMW nie były samopoziomujące się to by nie było xenonów w motocyklach BMW :P
ZiGi



Wskaźniki do Automapy:
GSX600F GSX650F Hayabusa

Nie dyskutuj z idiotą bo cię sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Avatar użytkownika
ZiGi
 
Posty: 1161
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 17:40
Lokalizacja: Dębe Wielkie

Re: Jazda nocą

Postprzez cosinus » wtorek, 2 grudnia 2014, 16:05

Stary wątek odświeżę, ale w temacie.

W sytuacjach wąskie dróżki, zawracanie, wieś, drogi gruntowe itd... w nocy. Wolicie światło sztywne z korpusem motocykla czy skręcane z kierownicą?
Oczywiście mowa o "pykaniu" z małą prędkością a zwłaszcza manewrach, a nie zapie... "czysta na gumie".

Miałem skręcane z kierą, można było się przed manewrem rozejrzeć, "nauczyć otoczenia na pamięć", ale na kamienistej drodze strasznie skacze na boki promień światła. Jednego i drugiego rozwiązania są plus dodatnie i plusy ujemne ;)
było GS 500, jest srebrne GSX750F
cosinus
 
Posty: 99
Dołączył(a): niedziela, 30 listopada 2014, 21:30
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Jazda nocą

Postprzez Miksol » środa, 3 grudnia 2014, 14:27

Zależy w jakim motocyklu...

W typowo szosowym, wolę sztywną lampę. Światło mniej "lata" po drodze.
W motocyklu w teren i tereny leśny, wolę lampę ruchomą. Ze względu na większe zmiany otoczenia i większe czasem, zagęszczenie manewrów. Lepiej po skręcie zobaczyć od razu drzewo, czy inny słupek :P
GSX750F - sprzedany. Nadszedl czas Hondy Transalp...
Avatar użytkownika
Miksol
 
Posty: 629
Dołączył(a): wtorek, 17 grudnia 2013, 16:12
Lokalizacja: Skierniewice

Poprzednia strona

Powrót do Technika jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron