Parkowane + radary ogólnie świeżak ma kilka pytań.

Prowadzenie, składanie w zakręty, jazda w grupie, hamowanie...

Parkowane + radary ogólnie świeżak ma kilka pytań.

Postprzez Pan W » poniedziałek, 25 lutego 2013, 21:01

Jako świeży Świeżak mam kilka pytań odnośnie codziennej jazdy. TasmaN: dał linka, że niebawem wiosna a moja wiedza na niskim poziomie :?
1. Parkowanie i związane z tym opłaty. Gdzie mam sobie ten bilecik wsadzić? Parkować mogę np na chodniku zachowując przejście dla pieszych?
2. Jak już zaparkuję to na kosę czy stawiać na centralkę? Nie są to długie postoje (np. drobne zakupy etc)
3. Przeciskanie się w korku. Jak dobrze zrozumiałem z rad w internecie powinienem robić to pośrodku (między lewy i prawym pasem)? Jak na taką jazdę patrzą misiaki? Chodzi mi o sytuację, gdy auta stoją a ja wyprzedzam środkiem.
4. Modny ostatnio temat Jacek Rostowski Photography i radary. Zwalniacie na fotopstrykach? Nie mówię, że chcę jeździć koło radaru 160km/h raczej w granicach normy 70km/h jak warunki pozwolą. Mam jeden radar po drodze do i z pracy. I jak to jest chwyci mnie z przodu to nie ma blach (co dalej) bo jak z tyłu to wiadomo. Jakie są Wasze doświadczenia?

W tej chwili te pytania nurtują mnie najbardziej. Będzie to mój pierwszy pełny sezon na motocyklu - nie używałem wcześniej sprzęta do dojazdów do pracy.
Dla niektórych powyższe pytania będą zabawne :diabel:
Ja to uwielbiam!!!
Nie szukam śmierci...ja gonię swoje marzenia.
Avatar użytkownika
Pan W
 
Posty: 529
Dołączył(a): niedziela, 12 sierpnia 2012, 08:38
Lokalizacja: Słupsk

Re: Parkowane + radary ogólnie świeżak ma kilka pytań.

Postprzez blue angel » poniedziałek, 25 lutego 2013, 21:12

1. Parkowanie i związane z tym opłaty. Gdzie mam sobie ten bilecik wsadzić? Parkować mogę np na chodniku zachowując przejście dla pieszych?

Nie wiem jak u was w Szczecinie nie płaci się za jednoślady. A parkuję tam gdzie jest miejsce w granicach rozsądku oczywiście i jak na razie obyło się bez MKK

2. Jak już zaparkuję to na kosę czy stawiać na centralkę? Nie są to długie postoje (np. drobne zakupy etc)

Z doświadczenia na zlotach wiem że jak tylko mam czas to stawiam na centralce zawsze znajdzie sie jakiś niemota co to sie chce oprzeć o motocykl do zdjęcia i wtedy kicha leci na ziemie a delikwent szybkim kłusem się oddala.

3. Przeciskanie się w korku. Jak dobrze zrozumiałem z rad w internecie powinienem robić to pośrodku (między lewy i prawym pasem)? Jak na taką jazdę patrzą misiaki? Chodzi mi o sytuację, gdy auta stoją a ja wyprzedzam środkiem.

wszystko zależy od okoliczności. Czasem nie reagują czasem się denerują, ale jak robisz to z głową nie będzie problemów

4. Modny ostatnio temat Jacek Rostowski Photography i radary. Zwalniacie na fotopstrykach? Nie mówię, że chcę jeździć koło radaru 160km/h raczej w granicach normy 70km/h jak warunki pozwolą. Mam jeden radar po drodze do i z pracy. I jak to jest chwyci mnie z przodu to nie ma blach (co dalej) bo jak z tyłu to wiadomo. Jakie są Wasze doświadczenia?

Ja mam jedno przykre doświadczenie wśród znajomych na zdjęciu które robił codziennie !!!! na radarze do pracy w końcu strażnik się wkurzył i zaczekał na niego i zatrzymał razem z patrolem policji :( dalej ... nie było tak śmiesznie
Ostatnio edytowano poniedziałek, 25 lutego 2013, 21:13 przez blue angel, łącznie edytowano 1 raz
Jawa Babetta 28 / Romet Pony M301 / WSK 125 / Suzuki GSX 600F / Yamaya FJR 1300
Avatar użytkownika
blue angel
 
Posty: 264
Dołączył(a): czwartek, 26 marca 2009, 17:41
Lokalizacja: Polska

Postprzez KR-Ociec » poniedziałek, 25 lutego 2013, 21:17

Fakt, ciekawi i mnie temat "1" i "2" pkt.-ów

a co do pkt."3", to masz o tym dużo w sieci, ale to , co ja wiem:
- można wyprzedzać (omijać !!! :) ) na światłach inne pojazdy stylem: przeciskam się ALE (!!!) - przepisy mówią, że nie wolno jeździć tzw. żmijką czyli przekraczać linii Twojego pasa, którym aktualnie się poruszasz, więc .... - nikt się to tego nie stosuje :D :P
Na ogół "misiaki" odpuszczają, bo nie chce się im gonić delikwenta między autami :)

co do pkt. "4" - błysło i mi z przodu (mie raz :P ) ale od 1/2 roku nic nie dostałem .... i dobrze (wcześniej też nie ) a z tyłu też ale chyba mi się upiekło :)
Sens życia jest prosty : albo jest CZARNY albo BIAŁY ! - nic pośrodku !!!
--------------------------------------------
(KR-Ociec tel.: 509-867-657 )
Mój "imbrol" : http://polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/GSX-750F/131974
Avatar użytkownika
KR-Ociec
 
Posty: 2343
Dołączył(a): środa, 6 lipca 2011, 16:02
Lokalizacja: Dębica

Postprzez ch3st3r3k » poniedziałek, 25 lutego 2013, 22:12

odnośnie pkt.4 jak będziesz to robił średnio raz dziennie jak jedziesz do pracy to na bank sie zaczaja bop ile moga ogladac twoje fotki:d. Na pewnym portalu motocyklowym było kiedys info ze koles gdzieś za granica jeździł ciągle ta sama drogą i bil sobie rekordy na fotopstryku , a ze w całym kraju podobno było tylko kilka takich sprzętów zarejestrowanych i miał specyficzny kombinezon to zabrali mu prawko i motor nawet:). Ale u nas chyba nie maja takiego prawa zeby zabrac motockl co najwyzej prawo jazdy:)
ch3st3r3k
 
Posty: 318
Dołączył(a): piątek, 27 kwietnia 2012, 14:30
Lokalizacja: Żyrardów

Re: Parkowane + radary ogólnie świeżak ma kilka pytań.

Postprzez moro99 » poniedziałek, 25 lutego 2013, 22:19

Jako świeży Świeżak mam kilka pytań odnośnie codziennej jazdy. TasmaN: dał linka, że niebawem wiosna a moja wiedza na niskim poziomie :?
1. Parkowanie i związane z tym opłaty. Gdzie mam sobie ten bilecik wsadzić? Parkować mogę np na chodniku zachowując przejście dla pieszych?
Jak postawisz na chodniku to bez oplat. Jak postawisz na normalnym miejscu to trzeba placic - i nie stawaj pod znakiem zakaz parkowania mnie przywalil mandat pomimo iz nie bylo tam miejsc parkingowego - oczywiscie niezaplacone :D
2. Jak już zaparkuję to na kosę czy stawiać na centralkę? Nie są to długie postoje (np. drobne zakupy etc)
Ja pod robota stawiam zawsze na kose jakos sie nie zdarzylo zeby ktos kiedys chcial sie oprzec o niego :)
3. Przeciskanie się w korku. Jak dobrze zrozumiałem z rad w internecie powinienem robić to pośrodku (między lewy i prawym pasem)? Jak na taką jazdę patrzą misiaki? Chodzi mi o sytuację, gdy auta stoją a ja wyprzedzam środkiem.
Jesli auta stoja to w mysl przepisow nie wyprzedzasz tylko omijasz wiec spokojnie mozesz to robic z swoim pasem jak przekraczasz linie to w teorii powinienesz migacz wrzucic. Co do jazdy z samochodami jest to wyprzedzanie z prawej strony i w teorii misiaki ochoczo za toba powinni ruszyc.
4. Modny ostatnio temat Jacek Rostowski Photography i radary. Zwalniacie na fotopstrykach? Nie mówię, że chcę jeździć koło radaru 160km/h raczej w granicach normy 70km/h jak warunki pozwolą. Mam jeden radar po drodze do i z pracy. I jak to jest chwyci mnie z przodu to nie ma blach (co dalej) bo jak z tyłu to wiadomo. Jakie są Wasze doświadczenia?
Jako ze jestem kpt slimak nie mialem nigdy sytuacji zeby mi blyszlo :P
W tej chwili te pytania nurtują mnie najbardziej. Będzie to mój pierwszy pełny sezon na motocyklu - nie używałem wcześniej sprzęta do dojazdów do pracy.
Dla niektórych powyższe pytania będą zabawne :diabel:
Ostatnio edytowano poniedziałek, 25 lutego 2013, 22:20 przez moro99, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
moro99
 
Posty: 1207
Dołączył(a): piątek, 23 grudnia 2011, 13:03
Lokalizacja: w-wa - centrum

Postprzez RAV » wtorek, 26 lutego 2013, 06:58

Ja tylko chciałem dodać, że wbrew pozorom i niektórym opiniom motocykl pewniej stoi oparty na nóżce bocznej niż na centralnej, więc siłowanie się z nim np. pod sklepem nie ma najmniejszego sensu. Wynika to z po prostu z szerszego rozstawienia punktów podparcia gdy moto na kosie bocznej stoi niż w przypadku wąsko rozstawionej centralki. A jeśli nie chce żeby ktoś mi się o moto opierał to montujemy alarm bądź zakładamy pokrowiec.

Co do jazdy w korku, to o ile robisz to z głową i na spokojnie to nikt do Ciebie nie ruszy z bloczkiem mandatów, jeżeli zaś będziesz zapitalał składając w samochodach lusterka to jak najbardziej możesz liczyć na zainteresowanie ze strony policji.
RAV
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 837
Dołączył(a): niedziela, 15 maja 2011, 18:12

Postprzez Budzik » wtorek, 26 lutego 2013, 07:17

Ja sie tylko wypowiem co do stawiania moto bo na reszte wyczerpujaca ci odpowiedzieli.

Tak jak rav mowi na bocznej kosie bo przede wszystkim masz 3 punkty podparcia. Centralja jest bardziej jako nozka serwisowa. Jak znajde tekst gdzie to ladnie i logicznie wytlumaczyli (nie zadni specjalisci z onetu lub amerykanscy uczeni) to wrzuce tu
Na granicy przyczepności uciekamy codzienności
Avatar użytkownika
Budzik
 
Posty: 3270
Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 16:39
Lokalizacja: Wwa

Re: Parkowane + radary ogólnie świeżak ma kilka pytań.

Postprzez Gof » wtorek, 26 lutego 2013, 08:19

Pan W napisał(a):1. Parkowanie i związane z tym opłaty. Gdzie mam sobie ten bilecik wsadzić?

Pod poduszkę ;)

Parkować mogę np na chodniku zachowując przejście dla pieszych?

Ja stawiam zawsze na chodniku, tak żeby nie zajmować miejsc samochodom i nikomu nie przeszkadzać, nigdy nie płacę i nigdy nie było problemu.

2. Jak już zaparkuję to na kosę czy stawiać na centralkę? Nie są to długie postoje (np. drobne zakupy etc)

Tylko na kosę. Czemu - już chłopaki wyjaśnili, szerszy rozstaw punktów podparcia i stabilniej.

3. Przeciskanie się w korku. Jak dobrze zrozumiałem z rad w internecie powinienem robić to pośrodku (między lewy i prawym pasem)? Jak na taką jazdę patrzą misiaki? Chodzi mi o sytuację, gdy auta stoją a ja wyprzedzam środkiem.

Teoretycznie jak stoją to mogą ci skoczyć, a jak jadą to nie wolno ci się przeciskać. W praktyce jak się przeciskasz z głową jak samochody jadą to nie będzie problemów. Byle byś nie mijał ochoczo misiaków jak jadą, bo zawsze może im coś do głowy strzelić.

4. Modny ostatnio temat Jacek Rostowski Photography i radary. Zwalniacie na fotopstrykach? Nie mówię, że chcę jeździć koło radaru 160km/h raczej w granicach normy 70km/h jak warunki pozwolą. Mam jeden radar po drodze do i z pracy. I jak to jest chwyci mnie z przodu to nie ma blach (co dalej) bo jak z tyłu to wiadomo. Jakie są Wasze doświadczenia?

Jadąc koło radaru uśmiechnij się szeroko i wystaw środkowy palec ;)

Ja nie zwalniam na fotopstrykach strzelających z przodu.
Gof
 

Postprzez KR-Ociec » wtorek, 26 lutego 2013, 08:30

Gof napisał(a):Jadąc koło radaru uśmiechnij się szeroko i wystaw środkowy palec
Ja nie zwalniam na fotopstrykach strzelających z przodu.


Godne to i sprawiedliwe ... :diabel: :diabel: :diabel:
Sens życia jest prosty : albo jest CZARNY albo BIAŁY ! - nic pośrodku !!!
--------------------------------------------
(KR-Ociec tel.: 509-867-657 )
Mój "imbrol" : http://polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/GSX-750F/131974
Avatar użytkownika
KR-Ociec
 
Posty: 2343
Dołączył(a): środa, 6 lipca 2011, 16:02
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Gof » wtorek, 26 lutego 2013, 08:42

W samochodzie też mam sposób na fotopstryczki.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q4J0io8Teog[/youtube]
Gof
 

Postprzez TasmaN » wtorek, 26 lutego 2013, 11:29

Kazdy ma swoje przyzwyczajenia i sposoby... musisz sobie wyciagnac 'srednia' ;)

U mnie wyglada to tak:

Pan W napisał(a):
1. Parkowanie i związane z tym opłaty. Gdzie mam sobie ten bilecik wsadzić? Parkować mogę np na chodniku zachowując przejście dla pieszych?


ZTCW w Wawie parkowanie jednosladow w strefie platnego parkowania jest bezplatne [maslo maslane troche ;) ]

Pan W napisał(a):
2. Jak już zaparkuję to na kosę czy stawiać na centralkę? Nie są to długie postoje (np. drobne zakupy etc)


Na kose. Ja mam tylko kose. Ale jak pisali Szanowni Przedmowcy wczesniej z centralki latwo strącić motocykl.
Ja zawsze staram sie podjezdzac jak najblizej sklepu/urzedu/galerii itp. W d.. ze pcham sie pod wejscie ale nie zostawiam moto z reguly wsrod parkujacych z kazdej strony puszek.
Wole mandat za 50 zl niz klejenie i malowanie plastikow za 1000 zl.

Pan W napisał(a):
3. Przeciskanie się w korku. Jak dobrze zrozumiałem z rad w internecie powinienem robić to pośrodku (między lewy i prawym pasem)? Jak na taką jazdę patrzą misiaki? Chodzi mi o sytuację, gdy auta stoją a ja wyprzedzam środkiem.


Najbezpieczniej jest leciec miedzy lewym i srodkowym pasem w przypadku drogi 3 pasmowej (trasa TT). Wiekszosc motocyklistow tak lata i lecac miedzy srodkowym a prawym mozesz byc niechcacy zdjety przez puszke ktora robi miejsce motocykliscie przeciskajacym sie z drugiej strony.
Misiaki sie nie czepiaja. Raz tylko dostalem zjeby kontrolnie jak trzymalem sie za nimi jak oni przeciskali sie na sygnale. Ale wtedy omijasz ich z drugiej strony i lecisz swoim tempem ;) Wbrew pozorom policja na sygnale w korku porusza sie wolniej niz motocykl przeciskajacy sie.

Moje zasady w korku:
1. nie wiecej niz 40 kmh
2. reka czujnie na hamulcu
3. puszczam niecierpliwych motocyklistow z tylu - nie daje sie poganiac
4. Mijajac poruszajace sie puszki obserwuje kierunkowskazy i glownie kola. Pierwsze co wychwycisz szybciej to skrecajace sie kola w puszce niz cala bryle zmieniajaca kierunek jazdy.
5. nie przeciskam sie na grubosc lakieru - kolano wcisniete miedzy owiewki a karoserie boli, oj boli... ;)
6. miajac duza ciezarowke praktycznie zwalniam do zera - kiedys zdjalbym skuterzyste wyskakujacego mi z przed ciezarowki i chcacego sie przeciskac tak jak ja.
7. Ustawiajac sie przed swiatlami na pierwszej pozycji zawsze centralnie przed samochodem. Nie z boku (bedzie sie chcial scigac i pokazac ile np. skoda fabia potrafi), nie ukosem bo Cie zaczepi (i potem trzeba takiego ganiac np. po calym tarchominie) :P ;)
8. Jesli widze na ktoryms z pasow duza luke miedzy samochodami zwalniam praktycznie do zera. 100% pewnosci ze jakas puszka zaraz zmieni pas.

Pan W napisał(a):
4. Modny ostatnio temat Jacek Rostowski Photography i radary. Zwalniacie na fotopstrykach? Nie mówię, że chcę jeździć koło radaru 160km/h raczej w granicach normy 70km/h jak warunki pozwolą. Mam jeden radar po drodze do i z pracy. I jak to jest chwyci mnie z przodu to nie ma blach (co dalej) bo jak z tyłu to wiadomo. Jakie są Wasze doświadczenia?


Z reguly jak juz zauwazylem fotoradar to juz bylo po frytkach ;) Ale jesli wiem ze jest to zwalniam.

Pan W napisał(a):
W tej chwili te pytania nurtują mnie najbardziej. Będzie to mój pierwszy pełny sezon na motocyklu - nie używałem wcześniej sprzęta do dojazdów do pracy.
Dla niektórych powyższe pytania będą zabawne :diabel:


Generalnie uwazaj na poranne skurwysynstwo. To chyba najgorsza pora dnia do jazdy na moto. Ludzie jeszcze spia albo sa wkurwieni ze stoja w korku. Przez kilka lat naogladalem sie co z nudow wyprawiaja za kierownica. Malowanie ryja przez panienki, czytanie gazet, komorki, zapatrzenie w niebo to nie mit... to korkowa nuda i rozkojarzenie.
Najgorsze momenty sa przed zblizaniem sie do rozjazdow, skrzyzowan, rozwidlen... wowczas jest mega przetasowanie puszek, zmiany pasow, ustawianie sie do jazdy w konkrentym kierunku itp.
Ogolnie wolniej i nie za wszelka cene, bo... potem bola jaja potluczone o bak przy naglym i niespodziewanym hamowaniu ;)
TasmaN
 

Postprzez TasmaN » wtorek, 26 lutego 2013, 11:31

Gof napisał(a):W samochodzie też mam sposób na fotopstryczki.


Po zlamanej antenie by Cie poznali ;) :D :D :P
TasmaN
 

Postprzez Gof » wtorek, 26 lutego 2013, 12:29

Z tym patrzeniem na koła i hamowaniem obok tirów uważając na skuterzystów to dobre, trzeba będzie sobie takie nawyki wyrobić. Z pozostałymi punktami też się zgadzam i też je stosuję - ważna jest ta jazda między lewym a środkowym, chociaż jak widzę motocyklistę (częściej jest to skuterzysta), który widząc mnie w lewym tunelu (między lewym a środkowym pasem) pcha się prawym tunelem, to albo zwalniam, puszczam go mocno do przodu, albo sam jadę za nim prawym tunelem.

Co do anteny:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FW1XrHnIfWU[/youtube]

:mrgreen:
Gof
 

Postprzez Pan W » wtorek, 26 lutego 2013, 13:16

Właśnie o taki zbiór porad i mądrości życiowych mi chodziło.
Teraz będę wiedział jak się zachować, gdzie zaparkować itd. Wielkie dzięki :brawo:
Ja to uwielbiam!!!
Nie szukam śmierci...ja gonię swoje marzenia.
Avatar użytkownika
Pan W
 
Posty: 529
Dołączył(a): niedziela, 12 sierpnia 2012, 08:38
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Abek » wtorek, 26 lutego 2013, 18:48

ad. 1. Chodnik tak żeby było wystarczająco dużo miejsca. Jeszcze się nie spotkałem z mandatem czy też wezwaniem. Jeżeli strefa płatnego parkowania i zajmiesz całe jedno stanowisko to płać (bilecik do portfela na wypadek ciecia robiącego zdjęcia).
ad. 2. Kosa - wyjaśnienia wyżej
ad. 3. Korek - tutaj różnie, zdarzało mi się środkiem jak i marginesem (przejechałem koło misiaków - bez reakcji) zdarzyło się też lewym pasem (pod prąd) objeżdżać korek nawet na podwójnej ciągłej a jak z naprzeciwka coś jechało to się przytulałem między osobówkami. W mieście jedź środkiem i oczy dookoła głowy. Ty lewym to uważaj na skuterzystów, którzy często za wszelką ceną będą Ci chcieli w korku pokazać, że będą szybciej na tych światłach i wjadą Ci przed koło.
ad. 4. Od przodu nie zwalniam bo po co? Jak wiem o foto robiącym z tyłu zdjęcia to zwalnia. opisujesz codzienną trasę więc lepiej przepisowo tam gdzie Czesio jeszcze nie zajumał fotopstryczka. Prędzej czy później ktoś się zainteresuje i zaczai na tego "wariata w takim kombinezonie" i wtedy będzie krucho...
Avatar użytkownika
Abek
 
Posty: 1551
Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 20:52
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez Calvados » środa, 27 lutego 2013, 14:00

TasmaN napisał(a):4. Mijajac poruszajace sie puszki obserwuje kierunkowskazy i glownie kola. Pierwsze co wychwycisz szybciej to skrecajace sie kola w puszce niz cala bryle zmieniajaca kierunek jazdy.
8. Jesli widze na ktoryms z pasow duza luke miedzy samochodami zwalniam praktycznie do zera. 100% pewnosci ze jakas puszka zaraz zmieni pas.

Points noted..... ;)


Z boczną nóżką ciągle się boję że jak mocniej zawieje wiatr to mi moto poleci.
Podobnie jak na tym filmiku:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CaQBqH9TYGg[/youtube]

Co do centralki może to być lepsze rozwiązanie na miękkim podłożu, gdzie boczna by po prostu się zakopała....
[ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf / || echo *Click*
Avatar użytkownika
Calvados
 
Posty: 53
Dołączył(a): środa, 11 kwietnia 2012, 23:45
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Pan W » środa, 27 lutego 2013, 15:06

Abek napisał(a):Prędzej czy później ktoś się zainteresuje i zaczai na tego "wariata w takim kombinezonie" i wtedy będzie krucho...

Wiadomo że w końcu by mnie namierzyli.

Calvados napisał(a):Z boczną nóżką ciągle się boję że jak mocniej zawieje wiatr to mi moto poleci.
Podobnie jak na tym filmiku:

Z jednej strony rozumiem twoje obawy ale z drugiej nie wyjechałbym moto w taki wiatr :diabel:
Ja to uwielbiam!!!
Nie szukam śmierci...ja gonię swoje marzenia.
Avatar użytkownika
Pan W
 
Posty: 529
Dołączył(a): niedziela, 12 sierpnia 2012, 08:38
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez unio » środa, 27 lutego 2013, 15:15

1. Parkowanie i związane z tym opłaty. Ztego co ja wiem jedynie w Gdyni sa takie opłaty dla motocykli i jest z tym afera na cały kraj.
'2. Jak już zaparkuję to na kosę czy stawiać na centralkę' Proponuje centralkę dla bezpieczeństwa żeby nikt nie położył Ci motocykla.
3. Przeciskanie się w korku. Tak robic to środkiem ale najważniejsza zasada to obserwować kierowcę w poprzedzającym aucie czy mu cos do głowy nie strzeli i starać się być widoczny w lusterkach.
4. Modny ostatnio temat Jacek Rostowski Photography. Każdy jest kowalem własnego losu a wiadomo że bez przegięcia prędkości z czasem i nabyciem wprawy się nie da, więc robić to tam gdzie można np na dwu pasmówkach nie mając na plecach radiowozu bo o fotoradarach z reguły sie wie w okolicy a na wyjazdy dalsze trzeba mieć oko i głowę otwarte na wszystko z rozumem.
Avatar użytkownika
unio
 
Posty: 559
Dołączył(a): poniedziałek, 1 czerwca 2009, 19:45
Lokalizacja: E-g

Postprzez Gof » środa, 27 lutego 2013, 15:18

Co do centralki to łatwiej przewrócić moto na centralce niż na kosie.

No i jeszcze co do jazdy - ja nigdy nie jeżdżę równolegle z samochodem. Zawsze wolniej lub szybciej niż samochód obok mnie. Czemu? Bo oczami wyobraźni widzę jak debilowi się przypomina że miał tu skręcić, dużo jest takich wypadków. Jak wyprzedzać to rura i konkretnie, i możliwie daleko od samochodu (tzn. np. skrajnie z lewej a nie tuż obok samochodu na prawym pasie).
Gof
 

Postprzez unio » środa, 27 lutego 2013, 15:22

Dziwi mnie to co napisałeś Gof. Centralka jest stabilna a boczna stopka jest bardzo podatna na składanie szczególnie w GSXFach. Może już sie od tego odzwyczaiłeś :P
Avatar użytkownika
unio
 
Posty: 559
Dołączył(a): poniedziałek, 1 czerwca 2009, 19:45
Lokalizacja: E-g

Następna strona

Powrót do Technika jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron