Witam, niedawno zakupilem imbryka z 90 r. Człowiek ktory mi go sprzedawał wspominal cos mimochodem o nie zabawianiu sie z tym kranikiem, bo kiedys cos pokrecil i cale paliwo mu zlecialo. Jako ze jestem motocyklowym laikiem posluchalem go i nic nie ruszalem. Dzisiaj byla dobra pogoda aby wreszcie stestowac sprzet, generalnie dalem mu popalic. O ile wczesniej taki problem nie byl widoczny, po postawieniu motoru po tej dluzszej przejazdce zauwazylem ze b szybko kapie olej (byl dosc rzadki) z rurki po prawej stronei motoru. Znajomy jezdzacy jajkiem podpowiedzial zeby sprawdzic polozenie kranika, no i okazalo sie ze ustawiony byl na pozycje do zalewania gaznikow...kapal jeszcze dlugo, teraz przestal, ale zauwazylem ze spadlo mi paliwo z baku, a wskaznik oleju jest caly zakryty (ponad max). Czy juz na pewno zmieniac olej i filtr, i czy to rozwiaze problem? czy cos wiekszego moglo sie stac? Dodam jeszcze ze w "oleju" ktory wyciekl, widac biale plamki, co mogloby sugerowac ze wlasnie paliwo sie do niego dostalo...ktos juz to przeszedl?co robic? dzieki z gory
--------------------------------------------------------------
TASMAN:
wojos napisał/a: