XENONY

układ zapłonowy, światła, alarmy, kontrolki, przewody...

Postprzez mynka_uk » niedziela, 21 listopada 2010, 19:28

Nie koniecznie teraz przy 100 mph jest całkiem jasno... :) ciemno robi się w okolicach 140 mph (na długich ) :)
mynka_uk
 

Postprzez slawekd » czwartek, 25 listopada 2010, 09:28

Witam.

Tak sie zastanawiam nad montażem Xenonków w imbryku.
A jak wygląda temat przeglądu i kontroli policjantów.

Koledzy mający już doświadczenie w temacie proszę o wypowiedzi.

jaki zestaw polecacie, na co zwrócić uwagę.

Dzięki
SlawekD
Avatar użytkownika
slawekd
 
Posty: 476
Dołączył(a): poniedziałek, 16 sierpnia 2010, 08:32
Lokalizacja: Borzykowo

Postprzez firefox » czwartek, 25 listopada 2010, 10:29

Poczytaj na tym forum, uzyj szukajki to sie wszystkiego dowiesz.
Ostatnio edytowano czwartek, 25 listopada 2010, 10:30 przez firefox, łącznie edytowano 1 raz
Chodzi Ci o cos, [you]??
http://sqlszkolenia.pl
Avatar użytkownika
firefox
 
Posty: 2093
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 07:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mynka_uk » czwartek, 25 listopada 2010, 14:26

slawekd napisał(a):Witam.

Tak sie zastanawiam nad montażem Xenonków w imbryku.
A jak wygląda temat przeglądu i kontroli policjantów.


SlawekD


generalnie posiadając xenony policjantów i diagnostów nie lubimy... i w związku z powyższym kontakty z nimi staramy ograniczyć do minimum...
mynka_uk
 

Postprzez DiElektryk » piątek, 26 listopada 2010, 23:07

Zdaje sięże tam H4 jest to trza z przesłoną najlepiej barwa 4300K żeby się nie rzucać strasznie w oczy.
Alarmy, CB Radia, Centralne Zamki, Xenony i inne zabawki :D
KABOauto.pl
Avatar użytkownika
DiElektryk
 
Posty: 400
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mynka_uk » niedziela, 28 listopada 2010, 09:26

apropo moich xenonów jest tu jeden problem wygląda na to że mój akumulator nie bardzo daje radę...
Gdy włączone są tylko krótkie to nie ma problemu, ale aby mieć włączone krótkie i długie to muszę już włączyć silnik... a i tak najlepiej włączać najpierw długie a potem krótkie na włączonym silniku...
Peoblem pojawia się też gdy włączone są oba światła i wyłączę silnik. Światła zaczynają mrugać.
W instrukcji do xenonów wspominają że aby zapobiec tajiemu mruganiu należy podpiąć akumulator o pojemności 70Ah. U mnie jest 8 Ah...
Czy wymiana na 12Ah (zalecane do Bandita 1200) mogła by coś pomóc? Może jakieś inne pomysły? Czy może jeszcze jakaś większa pojemność akumulatora ale powstaje pytanie czy robią większe akumulatory większej pojemności o podobnych wymiarach i czy alternator do B12 to wytrzyma ?
Z drugiej strony to zawsze i tak włączam światła na włączonym silniku a akumulator to roczna yusa z której jestem zadowolony - obawiam się tylko o trwałość xenonów
Ostatnio edytowano niedziela, 28 listopada 2010, 09:41 przez mynka_uk, łącznie edytowano 1 raz
mynka_uk
 

Postprzez DiElektryk » niedziela, 28 listopada 2010, 18:36

Jeżeli chcesz tak obciążać aku na postoju to wymień na żelowy nie musi być wieksza pojemność. Na akumulator takie operacje tez nie dobrze wpływają.
Ostatnio edytowano niedziela, 28 listopada 2010, 18:37 przez DiElektryk, łącznie edytowano 1 raz
Alarmy, CB Radia, Centralne Zamki, Xenony i inne zabawki :D
KABOauto.pl
Avatar użytkownika
DiElektryk
 
Posty: 400
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mynka_uk » niedziela, 28 listopada 2010, 18:39

aku już jest żelowy tyle że myślę jeszcze nad zakupem elektrycznie podgrzewanych rękawic..... czyli aku dostanie dodatkowe obciązenie 25W ;(
Mój alternator też pochodzi z B12 czyli bez problemu da sobię radę z aku 12A/h (tyle ma aku w B12) tyle że jeżeli to możliwe to wolałbym jeszcze poużywać swoją yusę bo kupiłem ją rok temu i narazie jest w doskonałym stanie
Światła na postoju nie są też problemem bo tak naprawdę potrzebuję ich tylko podczas jazdy niepokoi mnie tylko fakt że bez włączonego silnika nie mogę uruchomić obu świateł bo xenony mają 55W czyli tyle ile moje żarówki konwencjonalne...
Ostatnio edytowano niedziela, 28 listopada 2010, 18:48 przez mynka_uk, łącznie edytowano 3 razy
mynka_uk
 

Postprzez DiElektryk » poniedziałek, 29 listopada 2010, 20:34

Nie do końca rozumiem, po co włączać na postoju długie? Co do rękawic nie powinno być problemu to 2A prądu więcej, najlepiej to sprawdź ile ten alternator prądu daje. Co do xenów - normalne żarówki po prostu słabiej świecą jak jest niskie napięcie, natomiast przetwornice po prostu nie są w stanie utrzymać stabilnej pracy. Na to sięraczej nic nie poradzi.
Alarmy, CB Radia, Centralne Zamki, Xenony i inne zabawki :D
KABOauto.pl
Avatar użytkownika
DiElektryk
 
Posty: 400
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Jacek_L » czwartek, 10 lutego 2011, 20:00

Cześć

Mam pytanie

Czy takie coś...
http://allegro.pl/show_item.php?item=1431547970

...z czymś takim...
http://allegro.pl/zarnik-xenon-ksenon-h ... 30351.html

...może świecić w jajku?

Czy motocyklowe są jakieś specjalne? :)
Moje jajeczko :) Nowe zdjęcia na końcu :)
Jacek_L
 
Posty: 258
Dołączył(a): wtorek, 16 listopada 2010, 11:21
Lokalizacja: Tarnów - okolice

Postprzez Budzik » czwartek, 10 lutego 2011, 22:30

najlepeij to pm do dielektryka i on ci jeszce sprzeda jakis fajny zestawik za nieduze pieniadze :)
Na granicy przyczepności uciekamy codzienności
Avatar użytkownika
Budzik
 
Posty: 3270
Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 16:39
Lokalizacja: Wwa

Postprzez DiElektryk » czwartek, 10 lutego 2011, 22:44

Zestaw do jajka może być uniwersalny, jedna przetwornica normalnych gabarytów mieści sięza panelem z postojówką bez problemu. Koszt zakpl. na jedną lampę podobny do tego z aukcji, chyba że cyfrówka to parę złotych drożej.

PS. Nie jestem pewien ale chyba mijanie jest H7. Osobiście mam barwę 4300K i świeci bardzo ładnym kolorem - choć spora część ludzi kupuje nawet 8000K bo chcą mieć niebiesko :).

Pozdrawiam.
Alarmy, CB Radia, Centralne Zamki, Xenony i inne zabawki :D
KABOauto.pl
Avatar użytkownika
DiElektryk
 
Posty: 400
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Jacek_L » piątek, 11 lutego 2011, 09:40

Dzięki koledzy :)

Mam zamiar nabyć na mijania i drogowe - te tylko dla przykładu podałem.

Dzisiaj nabędę to jak coś to będę pytał później

Na razie dzięki :)

[ Dodano: 11-02-11, 13:49 ]
OK

Zakupiłem już :)

Obrazek

I mam pytanie czy to ma być tak?
Nie wiem czy nie odwrotnie bo nie ma nigdzie plusa ni minusa, ale może nie zaświeci po prostu jak będzie źle ;)

Obrazek

Obrazek

I co zrobić z tymi kabelkami (+ i -)?

Obrazek

Wpiąć je tutaj, tak?

Obrazek

Z góry dzięki, ale ze mnie dupa nie mechanik :D
Moje jajeczko :) Nowe zdjęcia na końcu :)
Jacek_L
 
Posty: 258
Dołączył(a): wtorek, 16 listopada 2010, 11:21
Lokalizacja: Tarnów - okolice

Postprzez firefox » piątek, 11 lutego 2011, 20:11

Poki co wszystko jest dobrze podlaczone, a te dwa kabelki masz wpiac do starej kostki od swiatel a najlepiej wziac podstawke ze starej zarowki i do niej to wpiac a podstawke do kostki :)
Chodzi Ci o cos, [you]??
http://sqlszkolenia.pl
Avatar użytkownika
firefox
 
Posty: 2093
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 07:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jacek_L » piątek, 11 lutego 2011, 21:08

Dzięki! :)
Moje jajeczko :) Nowe zdjęcia na końcu :)
Jacek_L
 
Posty: 258
Dołączył(a): wtorek, 16 listopada 2010, 11:21
Lokalizacja: Tarnów - okolice

Postprzez DiElektryk » sobota, 12 lutego 2011, 00:24

terazpozostała rzeźba co by pod oryginalnym plastikiem zmieścić zenona :P
Alarmy, CB Radia, Centralne Zamki, Xenony i inne zabawki :D
KABOauto.pl
Avatar użytkownika
DiElektryk
 
Posty: 400
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mynka_uk » sobota, 12 lutego 2011, 10:20

ja swoje 2 przetwornice zamocowałem za noskiem na reflektorze przy pomocy opasek zaciskowych
mynka_uk
 

Postprzez Jacek_L » sobota, 12 lutego 2011, 13:05

Też tak myslałem z montażem - na lampie jest trochę miejsca i spokojnie da się tam dwie przetwornice upchnąć :)

Dzięki :)

[ Dodano: 12-02-11, 13:04 ]
Znowu ja :D

Powiedzcie mi co zrobić, żeby ten drucik dobrze dolegał?

Jakąś podkładkę tam włożyć?? Może z dętki zrobić? :)

Obrazek

I czy ta guma która zasłania żarówkę od środka jest przez Was później zakładana?

A najlepiej jakby ktoś miał zdjęcia z montażu - to by mi bardzo pomogło.

I ostatnia sprawa (problem?)

Jak podpiąłem wszystko i zaświeciłem to owszem - żarnik działa, ale przetwornica bzyczy. Czy to normalne? :/
Moje jajeczko :) Nowe zdjęcia na końcu :)
Jacek_L
 
Posty: 258
Dołączył(a): wtorek, 16 listopada 2010, 11:21
Lokalizacja: Tarnów - okolice

Postprzez Budzik » sobota, 12 lutego 2011, 13:53

no raczej tak, kazdy transformator bzyczy,
Na granicy przyczepności uciekamy codzienności
Avatar użytkownika
Budzik
 
Posty: 3270
Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 16:39
Lokalizacja: Wwa

Postprzez DiElektryk » sobota, 12 lutego 2011, 16:59

Tania bzyczy :diabel: bo analogowa, cyfrowe maja znacznie lepszą kulturę pracy.
Alarmy, CB Radia, Centralne Zamki, Xenony i inne zabawki :D
KABOauto.pl
Avatar użytkownika
DiElektryk
 
Posty: 400
Dołączył(a): środa, 1 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do ELEKTRYKA I ELEKTRONIKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość