GŁÓWKA RAMY i ŁOZYSKA STOŻKOWE.

koła, opony, zawieszenie, napęd, hamulce...

Re: GŁÓWKA RAMY i ŁOZYSKA STOŻKOWE.

Postprzez Schummi » poniedziałek, 3 października 2016, 20:52

florek, a może w Twoim przypadku to wina tylnego koła :diabel:
Pieszy zawsze ma pierwszeństwo!!! Ale nie zawsze przeżyje...
Avatar użytkownika
Schummi
Administrator
Administrator
 
Posty: 2366
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Brzechów k/Kielc

Re: GŁÓWKA RAMY i ŁOZYSKA STOŻKOWE.

Postprzez Ragor » poniedziałek, 3 października 2016, 20:57

[SCH]Marcin napisał(a):florek, a może w Twoim przypadku to wina tylnego koła :diabel:

Tu się zgodzę, tylne koło Florka zaburza całą geometrię moto :)

Ale patrz na plusy, centralnej nie potrzebuje, bo bez tego stoi prosto :D
Ogar200 --> Simson S51 --> GS500E --> GSX600F --> GSX1250FA :D
GSX1250FA Obrazek
Audi A3 8L Obrazek
JenJer napisał(a):Ragor zdrajca nie ma jajca :diabel:
Avatar użytkownika
Ragor
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 578
Dołączył(a): czwartek, 5 grudnia 2013, 19:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: GŁÓWKA RAMY i ŁOZYSKA STOŻKOWE.

Postprzez Leon_ » wtorek, 4 października 2016, 06:01

Skręca jak skręcał.
O to chodzi w kasowaniu luzu żeby znaleźć ten punkt w którym nie zaciśniemy za bardzo łożyska, co w konsekwencji doprowadzi do zaburzenia prowadzenia.
Za pierwszym razem też troszkę za mocno skręciłęm nakrętke łożyska i po dokręceniu nakrętki pułki kierownica zaczęła stawiać opór. Trzeba się troszkę pobawić z tym. Jak juz łożysko jest uszkodzone, to kasowanie luzu nic nie da. Ja i tak pewnie w przyszłym roku wymienię łożyska na stożkowe. Są trwalsze i moto precyzyjniej na nich się prowadzi.
Avatar użytkownika
Leon_
 
Posty: 111
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2015, 20:47
Lokalizacja: Sosnowiec

Poprzednia strona

Powrót do UKŁAD JEZDNY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron