Kierownica zamontowana . Dla zainteresowanych uzywane risery kierownicy od bmw f 650 gs koszt 60 zł , kierownica leoshi koszt 70 zł , przewód hamulcowy gs 500 tylni . 9 zł . ciezarki kierownicy 28 zł nowe wkrecane do kierownicy
1. sciągamy zaslepki śrub mocujących półkę ( dolne 2 sztuki ) wykrecamy je .
2.montujemy nasze riserki pasują idealnie w miejsce po naszych starych śrubach
3 .montujemy naszą kierownice .
4.przekładamy osprzet ( na lewej stronie wiązki wystarczyło na styk
) na prawej nie ma problemu linki przekładamy przed amorami . wiązki wystarczy zeby jej nie zmieniac .
5.demontujemy stary przewód hamulcowy i zakładamy nowy . ( ten troche za długi w ok 50 cm wystarczy ) odpowietrzamy heble
.
moto jest z 2006 r . nie wiem jak w innych ale tu nie da sie sciągnąc starych uchwytów od kierownicy ( sa odlane w całości ) . mysle ze je wykorzystam i zrobie mocowanie dla nawigacji .
Podsumowując całkowity koszt 167 zł , całkowity czas pracy 1,5 godziny . Wrażenia
bezcenne zakochałem sie od nowa .
Potrzebne klucze to śrubokręt krzyżakowy , imbus do riserów imbus do naszych srubek z półki , 14, 12, 8, wierteło 4 mm do metalu, ponieważ lewe sterowanie migaczami i rolgaz są mocowanie w otworku, którego nowa kierownica nie ma . trzeba wywyiercic 2 małe dziureczki i osadzić tak jak w orginale.
Teraz najwazniejsze .kierownica ma szerokość 78 cm i wysokość 10 cm . wyższa kierownica spowoduje przerobienie lewej wiązki od migaczy, ( za krótka ) .
Pozdrawiam serdecznie .