Strona 1 z 1

>WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

PostNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2019, 22:46
przez Starkey
Witam. :comp:
Zwracam się do Was z prośbą - czy moglibyście podzielić się swoją opinią nt. wymiany oryginalnego wydechu w GSX 650F?
Prawdopodobnie wielu z Was ma te decyzję już za sobą, dlatego chciałbym się dowiedzieć jakie konkretne modele polecalibyście? Czy jesteście zadowoleni ze swoich wyborów, a może planujecie niedługo zmianę? Oraz czy w ogóle uważacie, że zmiana oryginału jest dobrym pomysłem (są tacy, którym dźwięk tej srebrnej tuby się podoba? :zapytanie: ) .
Jestem ciekawy Waszych opinii, a jednocześnie proszę o sugestie pomocne w rozwiązaniu mojego dylematu :idontknow:
Pozdrawiam ;)

Re: >WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

PostNapisane: piątek, 30 sierpnia 2019, 00:30
przez kaamos
Nie znam się, to się wypowiem ;)

GSXF miałem w pojemności 600, wersji jajo, więc nieco inny przypadek, ale po pierwsze podobało mi się, że jest cicho (autentycznie silnik był głośniejszy od wydechu, bo raz wiozłem przewieszony w poprzek kombizenon i nagle maszyna zrobiła się o niemal bezgłośna :P ), a po drugie to nie była maszyna, w którą chciałbym bez potrzeby inwestować, ani która wymagała inwestycji (no normalnie perfekcja, nic nie trzeba robić... NOT ;) )

Natomiast wydech zmieniałem w CBR F4i ze względu na prześwit w zakrętach (bo pucha jest jeszcze większa, a Honda już nie pomyślała o takim fajnym wycięciu krawędzi, jak jest w Jajcu). Moje spostrzeżenia:
1) pierwszym wydechem był Huzar, po taniości. Dają w zestawie normalny db-killer i taką blaszkę między rurą, a tłumikiem. Trochę poroniony pomysł, ale aż z ciekawości sprawdziłem - z blaszką silnik wkręcał się jedynie do 2/3 obrotów. A co do samego wydech, to wykonany raczej nieźle, nie mam zastrzeżeń. Estetyczny, polerowana stal. Nie jest za głośny (na torze nie było problemów). Prześwit może być, zahaczałem jedynie uchem sprężyny mocującej. Natomiast na minus, że na dole maszyna zauważalnie straciła moc (bez dodatkowych PowerCommanderów). I bez tej blaszki miał przedmuchy między tłumikiem, a rurą
2) Huzara zmieniłem na MIVVa Storm GP z przyczyn niezwiązanych z rozważaniami. Homologowany, spełniający normy głośności (po wyjęciu killera zauważalnie głośniejszy), szczotkowana stal, chyba ze 150-200g lżejszy od huzara, spadek mocy u dołu znacznie mniejszy, ale nadal jest. Ogólnie jestem zadowolony z tego wydechu.

Re: >WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

PostNapisane: piątek, 30 sierpnia 2019, 17:18
przez ogórek
Zmieniałem w 650 wydech .
Najpierw w EDHAUSIE u Edzia z Nowego Dworu Maz . On mi go skrócił oryginał o parę cm i wydobył z niego basowy dzwięk.
Po dwóch sezonach mi się znudził i zamontowałem taniego chińczyka z aliexpres za 250 zł ( krótki akrapovic )
Do tej pory chyba Edyta z forum na nim lata .

Re: >WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

PostNapisane: niedziela, 1 września 2019, 12:55
przez Mariano
Hej,
oczywiście jak masz fundusze to zmień ten okropny komin na cokolwiek :D :D :D Ja mam zamontowaną Yoshimure TRC Carbon i jestem MEGA ZADOWOLONY.

Plusy:
- DŹWIĘK przyjemny basowy, zero problemów przy kontrolach drogowych i na przeglądach z wyjętym DB killerem
- wygląd
- waga

Minusy:
- cena (nowy 3000 zł) :D

Mój film jak słychać tłumik
https://youtu.be/kEwpUFa0tLo