MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

Inne sprawy nie pasujące do powyższych działów.

Postprzez mynka_uk » sobota, 18 września 2010, 07:20

mynka_uk
 

Postprzez TasmaN » sobota, 18 września 2010, 11:22

firefox napisał(a):Duzo bylo roboty?Opowiedz cos o tym :P


chcesz silnik od Jajka do Hayki wsadzic??

aaa, zatesknilo sie za GSXFem. co ?? :D :D :D
TasmaN
 

Postprzez cookieman » czwartek, 18 listopada 2010, 23:22

mam speca od takich przerubek jak pare zlociszy wpadnie do do mojego jaja street tez cos z sercem pokombinuje
Avatar użytkownika
cookieman
 
Posty: 196
Dołączył(a): niedziela, 19 kwietnia 2009, 07:40
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Postprzez Adriann » niedziela, 28 listopada 2010, 14:28

Swoim Jajkiem gsx600f leciałem 208-210km/h licznikowe. Nowa opona z tyłu, paliwo 95. Pozdro.
Adriann
 

Postprzez cinkpin » wtorek, 21 grudnia 2010, 16:52

Witam, ja swoją Suzi rozebraną z owiewek do naga 210 solo a to było 1 listopada i nie chciałem skończyć na cmentarzu no i prawi 12 tyś RPM więcej nie chciała P.S a wiater taki że kask z głowy zdejmował:)
cinkpin
 

Postprzez radziolstn » piątek, 14 stycznia 2011, 16:29

Ja swoim jajkiem jechalem z pasazerem 190 km/h lecz droga mi sie konczyla, samemu jechalem 220 km/h ale to juz na innej trasie... te osiagi byly przy tylnej zebatce 46 zebow teraz zalozylem nowa ktora ma 2 zeby mniej wiec na sezonie sie zobaczy co i jak... ;]
radziolstn
 

Postprzez swift » niedziela, 16 stycznia 2011, 22:45

Udało mi się zrobić licznikowe 220km/h, GPS w kieszeni zarejestrował 205.
swift
 

Postprzez cinkpin » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 12:42

ja teraz założyłem z przodu o 1 ząb większą jest 16 ale nie widzę za dużej różnicy. Na 1 biegu ciągnie do 90 i odcięcie zapłony( 13tyś obr) ale mam na tył mniejszą o 4 zęby. Jak założę to napiszę co wyszło bo muszę łańcuch skrócić.
cinkpin
 

Postprzez chrom » czwartek, 5 maja 2011, 21:23

Ja swoim imbrykiem lecialem 210 mysle ze wiecej z niego nie wycisne ale to i tak dobrze hehehe Pozdrawiam...

[ Dodano: 14-05-11, 22:46 ]
Ostatnio robilem Synchronizacja i czyszczenie gaznikow + wymiana oleju z filtrem,mechanik przed tym serwisem przejechal sie moim sprzetem i powiedzial ze moto moze jezdzic lepiej po serwisie i jest lepiej moto wkreca sie lepiej i ostatnio w drodze z Radomia do Tarczyna rozwinąlem predkosc 225km/h szedł jak po szynach...
co by sie nie dzialo musisz temu sprostac
Avatar użytkownika
chrom
 
Posty: 162
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2011, 13:45
Lokalizacja: Radom

Postprzez Bartek Tymoszuk » niedziela, 29 maja 2011, 23:12

220 na obwodnicy wrocławskie i jeszcez by poszedl ale luk byl i spekalem
Avatar użytkownika
Bartek Tymoszuk
 
Posty: 242
Dołączył(a): środa, 4 maja 2011, 22:56
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Cygi » poniedziałek, 30 maja 2011, 00:52

272km/h..... ale na kolesia GSXR 1000 K8 :D
"Załaduj wszechświat do działa. Wyceluj w mózg. Strzelaj".
"Złe języki obgadują... dobre dają orgazmy.. " :D
MZ 251=>GSX600F=>GSX-R 750=> FZ8 Fazer
Avatar użytkownika
Cygi
 
Posty: 1068
Dołączył(a): poniedziałek, 17 sierpnia 2009, 22:24
Lokalizacja: Chojnów

Postprzez brodaty_rider » poniedziałek, 30 maja 2011, 09:42

320km/h :D no ale nie imbryczkiem tylko hajabuzą z kolegą :D bo sam jechałem 280 i więcej się bałem :P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ...
brodaty_rider
 
Posty: 792
Dołączył(a): piątek, 17 grudnia 2010, 10:07
Lokalizacja: siedlce

Postprzez Bielak » czwartek, 2 czerwca 2011, 08:25

Mi udalo sie pocisnac 210 km\h. Jechalem sam ale za to z kufrem ;) Trasa S8 od wezla Powazki do konca.
Avatar użytkownika
Bielak
 
Posty: 55
Dołączył(a): czwartek, 17 września 2009, 10:19
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Cygi » piątek, 3 czerwca 2011, 01:27

48h temu zapodalem swemu jajcu dobre paliwko z texaco... odpowiedz byla dobra 220km/h. I tak wlasnie dopada mnie mysl zeby sprzedac jajco i kupic gsxr 600 :D
"Załaduj wszechświat do działa. Wyceluj w mózg. Strzelaj".
"Złe języki obgadują... dobre dają orgazmy.. " :D
MZ 251=>GSX600F=>GSX-R 750=> FZ8 Fazer
Avatar użytkownika
Cygi
 
Posty: 1068
Dołączył(a): poniedziałek, 17 sierpnia 2009, 22:24
Lokalizacja: Chojnów

Postprzez brodaty_rider » piątek, 3 czerwca 2011, 10:38

Swoim imbryczkiem jechałem 200 na dwóch garach :D na 4 220 więcej się nie dało bo tak mi jeansy telepało że nogi miałem poobijane ból nie do zniesienia przy 220 także nie polecam jeździć w jeansach puszczonych luzem chyba że je ktoś sobie wsadzi w buty to wtedy spoko :D
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ...
brodaty_rider
 
Posty: 792
Dołączył(a): piątek, 17 grudnia 2010, 10:07
Lokalizacja: siedlce

Postprzez kebs » niedziela, 21 sierpnia 2011, 15:50

Jakiś czas kręciłem od 2 biegu do 10 / 11 tyś obr. i nie mając jakiejs fajnej drogi przed sobą leciałem 180, nie pamietam na jakim biegu.

Znajomy mi poradził abym tak mocno nie kręcił go, więc do 8 max 9 zacząłem, i poleciałem minimalnie ponad 200, tyle że 6 i 8 tys obr. Więcej nie chciało jakos. Może gdyby mocniej go kręcic na kazdym biegu, poszło by lepiej....


Jedyne co to zauwazyłem ze nie kręcąc tak mocno, pewnego razu zostawiłem wszystkich daaaleko w tyle. Niesamowitej pizdy dostał jak był mocno rozgrzany. Duzo lepiej sie wkręca, do tego poczułem dreszczyk jak jakis dziadek stojący na chodniku zaczął bujać ręką z kciukiem w góre :P

Wynik sie wyrównał jak jakaś laska uderzyła sie całą dłonią w czoło :D Szkoda mi jej troche - po co sobie krzywde robi? Musiałem zwolnić bo mi prawie zwwieracze pusciły jak to zobaczyłem :oops:
Ostatnio edytowano niedziela, 21 sierpnia 2011, 15:52 przez kebs, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
kebs
 
Posty: 191
Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 08:39
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez brodaty_rider » niedziela, 21 sierpnia 2011, 19:47

Moja suzetta 230 spokojnie :D na 1-szym biegu 120 :D bo zębatke mam 18 z przodu :D
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ...
brodaty_rider
 
Posty: 792
Dołączył(a): piątek, 17 grudnia 2010, 10:07
Lokalizacja: siedlce

Postprzez Budzik » niedziela, 21 sierpnia 2011, 23:02

mi na hamowni sprawdzili v-max 242
Na granicy przyczepności uciekamy codzienności
Avatar użytkownika
Budzik
 
Posty: 3270
Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 16:39
Lokalizacja: Wwa

Postprzez bulirambo » czwartek, 23 lutego 2012, 11:08

a ja powiem tak. kompresja 10,10,10,4 i 240 licznikowo i nic więcej. Po remoncie kompresja 13.5, 13.5, 13.5, 13.5 jak narazie 220 więcej nie jechałem bo teraz pogoda nie za pewna i droga nie byla za sucha.
bulirambo
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2012, 12:02
Lokalizacja: Kochanowice

Postprzez moro99 » czwartek, 23 lutego 2012, 11:54

ja pÓki co tylko 207 :) moze w tym roku pojde na maxa :)
Ostatnio edytowano czwartek, 23 lutego 2012, 12:14 przez moro99, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
moro99
 
Posty: 1207
Dołączył(a): piątek, 23 grudnia 2011, 13:03
Lokalizacja: w-wa - centrum

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do INNE...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość