Strona 17 z 17

PostNapisane: czwartek, 8 sierpnia 2013, 22:06
przez Gof
Albo zjedliście coś nieświeżego

PostNapisane: piątek, 9 sierpnia 2013, 22:03
przez Malwi
rumcajs napisał(a):
woznyman napisał(a):
Ściśnij mocniej nogami, mój wiruje dopiero przy 90x60x90 :mrgreen:


DOBRE :)

A ja się zastanawiałem dlaczego dzisiaj mi tak "silnik" wibruje :oops:, a to jak widać przez naszą wspólną koleżankę, która ma takie same proporcje :)


a myślałam, że się nie znaliście wcześniej, a tu już wspólne koleżanki :mrgreen:

PostNapisane: poniedziałek, 2 września 2013, 17:18
przez manta19
120 :)

PostNapisane: sobota, 19 października 2013, 19:53
przez wiktorszmy@gmail.com
Emil napisał(a):A do tematu, na moim liczniku największa wartość jaka się pojawiła to 240km/h i brakło prostej.... Więcej nie próbowałem. Nie wiem jak waszym zdaniem, ale moim zdaniem jazda po polskich drogach powyżej 200km/h jest męcząca.


raczej zabójcza

PostNapisane: niedziela, 20 października 2013, 12:36
przez woznyman
nie jest to mój sposób na jazdę ale pokusiłem się o sprawdzenie teorii książkowej z 240 km/h i po 230 licznikowych jeszcze dość dziarsko szedł, a mi się ciasno zrobiło przed oczami więc odpuściłem.

teraz trzeba by to porównać z pomiarem GPS, bo podejrzewam duże rozbieżności

PostNapisane: niedziela, 20 października 2013, 13:00
przez rumcajs
woznyman napisał(a):nie jest to mój sposób na jazdę ale pokusiłem się o sprawdzenie teorii książkowej z 240 km/h i po 230 licznikowych jeszcze dość dziarsko szedł, a mi się ciasno zrobiło przed oczami więc odpuściłem.

teraz trzeba by to porównać z pomiarem GPS, bo podejrzewam duże rozbieżności



Rozbieżności są znaczące przy niecałych 210 jest dopiero 180 na GPS'e

PostNapisane: sobota, 26 października 2013, 13:25
przez Bandyta :)
swego czasu ledwo 180 pokazywał ale po wymianie czujnika , autostradą SZARÓW - Kraków (woj małopolskie :d ) 240 na 11 tyś obrotów ( waze 95 kg wiec masa znaczna)

ale Fazer 600 z 2005r odchodził ale bardzo powoli .. 2,56 zł kumplowi pokazywało :)

PostNapisane: wtorek, 25 lutego 2014, 20:28
przez mariusz1
przed wymianom tłumika 220 ,po wymianie na przelotowy Dominator 240 :diabel:

PostNapisane: środa, 26 lutego 2014, 21:44
przez Michel
No to cienki jestem 150 :)

PostNapisane: środa, 26 lutego 2014, 21:48
przez KR-Ociec
Michel, ale mil/h - ??? - bo to "anglik" jest ??? :D

PostNapisane: czwartek, 27 lutego 2014, 15:18
przez wasil90
250 jak by podusic to do odciecia bybylo i 260 ale to juz troche czasu trwa, wczesniej jak mialem zużyty filtr powietrza k&n to ledwo 200.

PostNapisane: czwartek, 27 lutego 2014, 15:33
przez SZAKAL LBN
W niedzielę delikatny test TL 1000 R tylko 250 km/h :) będzie już ciepło i asfalt nagrzany myślę że więcej się odważę :) poprzedni właściciel zapewniał mnie że jedzie do końca :)

PostNapisane: piątek, 28 lutego 2014, 00:17
przez yoseph
mariusz1, potwierdzam, na seryjnym tłumiku 220 i koniec, teraz po zmianie na przelot microna jest do końca licznika a moja masa znaacznie przekracza 100kg.

Jednak w ten sposób nie może być na dłuższą metę. Po wymianie na przelot, mogę się założyć że silnik pracuje na zbyt ubogiej mieszance, co skutkuje większą mocą ale też wyższą temperaturą w komorach i wypalaniem się gniazd zaworowych. Nie stanie się to od razu ale w końcu tak. Dlatego jestem już umówiony na strojenie składu mieszanki

PostNapisane: wtorek, 4 marca 2014, 02:16
przez Sokol
1020 samolotem ,imbrykiem 270 ,750 ,jajkiem 750 na 5 biegu 230 bylo obwodnica tarnowska , koledze dalem przejechac sie to wycisnol 250 z jajka

Re: MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

PostNapisane: niedziela, 12 kwietnia 2015, 21:03
przez Robert11254
Przed zblokowaniem motocykla 220, po zblokowaniu 190 samemu ^^ z Plecaczkiem 170 ale trzeba wysoko kręcić :)

Re: MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

PostNapisane: niedziela, 14 lutego 2016, 00:08
przez Maciek K-ce
GSXF650 245 km/h (licznikowe przy złożonych lusterkach :D)
EBR 1190RX 269 km/h (pod wiatr, pod górkę i z plecakiem 20L na plechach ;P)
CBR FIREBLADE 919 RR 260 km/h
Wszystko oczywiście na "lotniskach, zamkniętych torach czy niemieckich autostradach" ;)

Re: MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

PostNapisane: niedziela, 14 lutego 2016, 11:05
przez Gruby Kurp
GSXF-em 600 135 mil na godzinę

Re: MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

PostNapisane: sobota, 5 marca 2016, 16:31
przez Sokol
gsxr 750 z roku 2007 ,przebieg 27 tys mil , na 5 biegu mialem 173 mil na godzine to jest prawie 279

Re: MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

PostNapisane: piątek, 11 marca 2016, 16:09
przez marcinv12
gsxf 750 1996r
przebieg 70 000km ale 2 silnik a tego już nie znam przebiegu (wymieniony po kupnie okazało się że był dość zużyty głowica była totalnie zajechana jakby poprzedni właściciel latal z zamałą ilością oleju)
5 bieg
200km/h
zamknięta świeża droga nie oddana jeszcze do ruchu położona wzdłuż starych torów kolejowych

Re: MAX PRĘDKOŚĆ JAKĄ LECIAŁEŚ

PostNapisane: sobota, 4 lipca 2020, 00:05
przez Cygi
Z Tramore drogą N24 nacht Limerick - Kolega przede mna Kawą ZX10 w pewnym momencie dał ognia i zaczałem go gonic.. dobiłem do 290 km/h (licznik) i zaczeła sie kończyć prosta :shock: I wtedy heble i dalej juz grzecznie :D :moto: