Kask używny

Produkty, opinie, promocje, namiary...

Kask używny

Postprzez Manso » wtorek, 29 maja 2012, 20:42

Mam zamiar rozejrzeć się za kaskiem używanym za który chcę dać ok. 600zł. Zakup motocykla mnie trochę pociągnie, stąd nie chcę wydawać teraz na kask kwoty powyżej tysiąca. W tym pojeżdżę jakiś sezon, dopóki się nie odkuję. Gama na rynku jest ogromna, jednak nie mam doświadczenia w kaskach z wyższej półki, a mam nadzieję ze taka cena za używany pozwoli mi przy waszych sugestiach znaleźć coś naprawdę dobrego. Cenię sobie bezpieczeństwo, na tym nie będę oszczędzał, dlatego tą kwotę chcę przeznaczyć na razie na używany, z myślą że będzie jak najlepszy. Ważne tylko aby miał wyciągane wnętrze, żebym mógł je po kimś wyprać i żeby miał szczękę normalną a nie otwieraną. Do tych drugich jakoś nie mam zaufania (może błędny tok myślenia). Myślałem o Shoei xr1100, no ale używanych nigdzie nie mogę znaleźć, może jeszcze zbyt nowy model, albo tak dobrze służą, że nikt się nie chce pozbyć.
Manso
 
Posty: 17
Dołączył(a): czwartek, 10 maja 2012, 21:09
Lokalizacja: Proszowice

Postprzez blue angel » środa, 30 maja 2012, 10:11

:) w razie czego jestem w stanie odsprzedać Ci mojego Sharka RSI Shuriken (niebieski)

http://www.fc-moto.de/Shark-RSI-Shuriken/en

Ponieważ musiałem jeździć z nawigacją mam zainstalowane wewnątrz głośniki i wyprowadzony na zewnątrz łącze jack 3,5 do wpięcia kabelka do navi lub mp3. Jak nie używam to jest ukryte pod podpinka z tyłu i nic nie widać.
Jawa Babetta 28 / Romet Pony M301 / WSK 125 / Suzuki GSX 600F / Yamaya FJR 1300
Avatar użytkownika
blue angel
 
Posty: 264
Dołączył(a): czwartek, 26 marca 2009, 17:41
Lokalizacja: Polska

Postprzez Manso » środa, 30 maja 2012, 21:36

Ja właśnie po długich poszukiwaniach i natrafieniu na test sharpa wytypowałem kilka modeli, które mógłbym kupić jako nowe:
Shark :RSI, RSX, S900
Nolan N85
Caberg: V2 407, V2R
Bell M1
HJC FG-15