PLAN ZIMOWY 2013 / 2014

Hulaj dusza Piekła nie ma ;)

PLAN ZIMOWY 2013 / 2014

Postprzez ziomek4000 » środa, 16 października 2013, 20:52

Sezon niestety powoli się kończy więc myślę że możemy powoli ruszyć z tematem w którym będziemy pisali jakie plany mamy odnośnie naszych motocykli do wykonania w czasie zimy. Na wiosnę pojawi się nowy temat w którym będziemy opisywać co się udało zrealizować a czego niestety nie.
Tak na dobry początek:
1. ponowne lakierowanie zbiornika paliwa
2. zamontowanie kierunków w oryginalnych lusterkach
3. montaż scottoilera
4. malowanie proszkowe górnej półki, lag, felg i kilku innych drobiazgów
5. przerobienie przedniego światła postojowego
6. przeróbka dodatkowego stopu w płycie pod kufer
7. przeróbka kierunków w kufrze
8. wymiana płynów
9. wszystkie regulacje
10. ogarnięcie jakiejś klamki sprzęgła razem z mocowaniem ponieważ obecne ma luzy i dzwoni w określonym zakresie obrotów

i pewnie jeszcze wiele innych drobiazgów o których zapomniałem. niestety przez dosyć ambitne plany wyjazdowe na następny sezon będę musiał zrezygnować z kilku rzeczy z listy :(
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
Avatar użytkownika
ziomek4000
 
Posty: 1337
Dołączył(a): poniedziałek, 13 lutego 2012, 22:05
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Abek » środa, 16 października 2013, 22:23

1. Oplot na przod.
2. Wymiana oleju w lagach uszczelniaczy i sprezyn.
3. Plyny i regulacje.
4. Ogrzewane manetki.
5. Polerka lakieru ewentualnie malowanie plugu.
6. Piaskowanie dekli silnika i malowanie na srebrno.
Avatar użytkownika
Abek
 
Posty: 1551
Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 20:52
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez Gof » czwartek, 17 października 2013, 07:49

Dobry temat.

U mnie:

- przyczepić wężyki odpowietrzenia baku, żeby nie latały
- okleić felgi
- ogarnąć LED-a w module Bluetooth w kasku (nie świeci)
- zdiagnozować błędy C25 i C26 przy kręceniu do odciny
- wymienić gumki przy śrubach mocujących szybkę
- zrobić wskaźnik braku ładowania
- pomalować proszkowo ciężarki
- założyć w końcu alarm
- zrobić wyłącznik TRE
- naprawić prawego crasha (uszkodzona śruba)
- kupić kufer
- wymienić uszkodzoną śrubę w owiewce
- pomalować bak
- wypolerować zegary
- może jakaś skóra na bak
- zdjąć taśmę z kolektorów wydechowych
- dorobić ładowarkę do telefonu
- zwiększyć skok przepustnic w trybie Fast Idle
- wymienić napęd i dać mniejszą zębatkę z przodu (zrobić większego zapierdalatora :P)
- zrobić olejarkę
- zrobić limiter obrotów do startów i w razie kontroli głośności wydechu

Z tego, co miałem zrobić zimą, ale zrobiłem już wcześniej:

- uszczelnić dekiel alternatora
- sprawdzić spadki na instalacji (od aku do regulatora)
- naprawić grzejącą się kostkę regulatora
- wymienić korek wlewu oleju
- zmienić gumy (przód i tył)
- dorobić kluczyk
- sprawdzić luzy zaworowe
- dokupić spinki wypełnień

Jest jeszcze samochód :)

- prawa półośka przecieka
- naprawić mocowanie osłony przeciwsłonecznej pasażera
- może zmienić radio
- zrobić kontroler zasilania
- założyć subwoofer
- przykręcić w końcu cb radio

A ze zrobionych:

- wymienić antenę radia
- naprawić lewy przedni głośnik

Uff.
Gof
 

Postprzez szydlas » czwartek, 17 października 2013, 10:46

Plan szydlas -owy

1. Wymienić klocki przód.
2. Zmienić tarcze zegarów na inne, które czekają na to już od roku czasu.
3. Zmienić podświetlenie zegarów
4. Zamontować wyświetlacz biegów w zegarach.
5. Podciągnąc sprężynkę od kosy bocznej, tudzież wymienić na nową.
6. Wymienić szybkę na taki sam model (obecny jest pęknięty od czasu zakupu)
7. Znaleźć i domontować gumki/uszczelki trzymające kufer centralny.
8. Wymiana płynów hamulcowych lecz to chyba bliżej wiosny, bo nie wiem czy jest sens na początku zimy?

O samochodzie, czyli moja skarbonka:

1. Wymiana opon na nowe zimowe
2. Wymiana tarcze i klocki tył
3. Sworzeń lewy przód
4. Halogen prawy, wymiana/poprawa mocowania
5. Nowy katalizator :( (tudzież po prostu tłumik, bo nie stać mnie chyba na ochronę środowiska :diabel: )
Ostatnio edytowano czwartek, 17 października 2013, 10:47 przez szydlas, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
szydlas
 
Posty: 398
Dołączył(a): środa, 10 października 2012, 10:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gof » czwartek, 17 października 2013, 18:38

szydlas napisał(a):5. Podciągnąc sprężynkę od kosy bocznej, tudzież wymienić na nową.

Jesteś pewien że to sprężyna, a nie wyrobiony otwór w którym jest śruba?

szydlas napisał(a):6. Wymienić szybkę na taki sam model (obecny jest pęknięty od czasu zakupu)

Jak chcesz seryjną do jajka (normalne ślady używania z 10-letniego motocykla) to oddam za free, tylko musisz po nią podjechać :)
Gof
 

Postprzez lenar » czwartek, 17 października 2013, 18:41

No to i jak sie dołącze
Plan dla bandita
-Zawory
-uszczelniacz wałka zębatki zdawczej
-zmiana przedniego zawieszania usd od srada 750 w drodze
-zmiana przedniej lampy z mocowaniami (po głowie chodzi mi lampa od mt 03)
-polerowanie i lakierowanie felg
-lakierowanie baku i owiewek tylnych
-zmiana amortyzara tylne (wsadze od jajka 750)
-wymiana kolektorów i wydechu (kolektory od gsxr 1100 i wydech leo vinc gp pro)
Ostatnio edytowano czwartek, 17 października 2013, 18:43 przez lenar, łącznie edytowano 2 razy
Potrzebujesz części? dzwoń 792 234 987
lenar
 
Posty: 282
Dołączył(a): niedziela, 19 grudnia 2010, 23:02
Lokalizacja: podkowa leśna

Postprzez szydlas » czwartek, 17 października 2013, 19:07

Gof, Cóż, tego pewien nie jestem, aczkolwiek tak mi się wydaje i chyba najszybciej co mogę zrobić, bo póki co to czujnik luzu jest obtulony tyrytytkami. :) A ze zbyt zluzowanym otworem nie bardzo jeszcze wymyśliłem co mógłbym zrobić. Temat odpowiedni czytałem, lecz nie jestem do końca przekonany, bo nie ma długotrwałego rozwiązania. Szybkę chętnie przytulę, tym bardziej że właśnie o seryjną mi chodzi, więc odezwę się na priv. :)
Avatar użytkownika
szydlas
 
Posty: 398
Dołączył(a): środa, 10 października 2012, 10:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gof » czwartek, 17 października 2013, 19:13

szydlas napisał(a):Gof, Cóż, tego pewien nie jestem, aczkolwiek tak mi się wydaje i chyba najszybciej co mogę zrobić, bo póki co to czujnik luzu jest obtulony tyrytytkami. :) A ze zbyt zluzowanym otworem nie bardzo jeszcze wymyśliłem co mógłbym zrobić. Temat odpowiedni czytałem, lecz nie jestem do końca przekonany, bo nie ma długotrwałego rozwiązania. Szybkę chętnie przytulę, tym bardziej że właśnie o seryjną mi chodzi, więc odezwę się na priv. :)

Jak kosa lata góra-dół to sprężyna, jak też na boki (tak jak było u mnie) to się wyrobiła :) Ja wytoczyłem większą śrubę (tzn. tokarz mi wytoczył) i rozwierciłem otwór, ale okazało się że śruba z za miękkiego materiału i pomogło tylko na chwilę :(
Ostatnio edytowano czwartek, 17 października 2013, 19:13 przez Gof, łącznie edytowano 1 raz
Gof
 

Postprzez requiem5 » czwartek, 17 października 2013, 19:55

szydlas napisał(a):A ze zbyt zluzowanym otworem nie bardzo jeszcze wymyśliłem co mógłbym zrobić. Temat odpowiedni czytałem, lecz nie jestem do końca przekonany, bo nie ma długotrwałego rozwiązania.


nie wiem czy ktoś próbował ale możesz zaspawać cały otwór, wyrównać wszystko i na nowo wywiercić. Ja tak planuję zrobić ale dopiero zimą gdy będę malować ramę a na razie doraźnie zwykłą podkładkę wsadziłam bo jak naciągnęłam sprężynę to za sztywno mi kosa chodziła a teraz jest ok.
Avatar użytkownika
requiem5
Moderatorzy
Moderatorzy
 
Posty: 1579
Dołączył(a): wtorek, 9 lipca 2013, 09:51
Lokalizacja: Kałuszyn

Postprzez Gof » czwartek, 17 października 2013, 19:59

Tylko żeby ten spaw nie zardzewiał :)
Gof
 

Postprzez ziomek4000 » czwartek, 17 października 2013, 20:40

dobra bo trochę odchodzicie od tematu
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
Avatar użytkownika
ziomek4000
 
Posty: 1337
Dołączył(a): poniedziałek, 13 lutego 2012, 22:05
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez slawekd » piątek, 18 października 2013, 10:16

Moje plany:

- łożyska kół
- łożysko główki ramy
- gumy w tylnym kole (tek przekazujące napęd)
- mniejsza zębatka z przodu (o 1 ząb)
Motocykle To Nie Wszystko, Ale Wszystko Bez Nich Jest Niczym....
Romet > WSK175 > CZ350 > Jawa350 > XJ900 >długo nic> GSX-F 750 > CBR1100XX
Avatar użytkownika
slawekd
 
Posty: 476
Dołączył(a): poniedziałek, 16 sierpnia 2010, 08:32
Lokalizacja: Borzykowo

Postprzez Gof » piątek, 18 października 2013, 10:26

slawekd napisał(a):- mniejsza zębatka z przodu (o 1 ząb)

:brawo:
Gof
 

Postprzez rumcajs » piątek, 18 października 2013, 15:48

Gof napisał(a):
slawekd napisał(a):- mniejsza zębatka z przodu (o 1 ząb)

:brawo:


Sławek po co ci jeszcze większe przyspieszenie w tym potworze ?
<u>Do zobaczenia na trasie LWG </u>
Avatar użytkownika
rumcajs
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 399
Dołączył(a): piątek, 28 grudnia 2012, 16:28
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez slawekd » sobota, 19 października 2013, 10:59

rumcajs, Bo leniwy jestem...
jak wyprzedzam to wypada zredukawać a po zmianie... :mrgreen:
Motocykle To Nie Wszystko, Ale Wszystko Bez Nich Jest Niczym....
Romet > WSK175 > CZ350 > Jawa350 > XJ900 >długo nic> GSX-F 750 > CBR1100XX
Avatar użytkownika
slawekd
 
Posty: 476
Dołączył(a): poniedziałek, 16 sierpnia 2010, 08:32
Lokalizacja: Borzykowo

Postprzez Gof » środa, 23 października 2013, 08:06

A ja się zacząłem zastanawiać... bo też chcę dać mniejszą zębatkę z przodu, ale w sumie lubię te długie przełożenia w Hayabusie :) i już sam nie wiem :)
Ostatnio edytowano środa, 23 października 2013, 08:08 przez Gof, łącznie edytowano 1 raz
Gof
 

Postprzez Goral2104 » czwartek, 24 października 2013, 13:57

1 Malowanie Moto na czarny mat
2 Wymiana lusterek
3 Wymiana przedniej szyby
4 Wymiana tłumika na Dominatora
5 Monotowanie Crash Padów
6 Wymiany płynów
7 Naklejki
8 Żarówki
9 inne :)
Obrazek
Goral2104
 
Posty: 90
Dołączył(a): środa, 23 maja 2012, 07:50
Lokalizacja: Osielsko

Postprzez Abek » czwartek, 24 października 2013, 20:04

1. Oplot na przod.
2. Wymiana oleju w lagach uszczelniaczy i sprezyn.
3. Plyny i regulacje.
4. Ogrzewane manetki.
5. Polerka lakieru ewentualnie malowanie plugu.
6. Piaskowanie dekli silnika i malowanie na srebrno.

Dodam jeszcze:
Zmiana plastikowych nakładek? naklejek? na bocznych owiewkach.

Wszystko to pod jednym warunkiem, że nie zmienie na haje albo xxa :P


Nie maluj na czarny mat, baaaardzo ciężko utrzymać w czystości. Kolega ma, w zimie wraca do połysku po jednym sezonie i kilku ładnych stówach wydanych na malowanie.
Ostatnio edytowano czwartek, 24 października 2013, 20:06 przez Abek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Abek
 
Posty: 1551
Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 20:52
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez slavoooo » sobota, 2 listopada 2013, 08:50

1. Wymiana oleju, filtrów itp
2. Synchro gaźników
3. Zamontować gniazdo zapalniczki
4. Montaż Crashpadów
5. Czyszczonko wszystkiego co jest brudne.
SUZUKI
Avatar użytkownika
slavoooo
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek, 24 września 2013, 17:20
Lokalizacja: LRA

Postprzez BiEdRoN » sobota, 2 listopada 2013, 10:19

Jak nie sprzedam ...... to zawsze się coś znajdzie do roboty :)
simson s51-> gsx 600f -> gsx750f -> gsx 750f-> xciting 400i
Obrazek
Avatar użytkownika
BiEdRoN
 
Posty: 1355
Dołączył(a): środa, 25 marca 2009, 19:29
Lokalizacja: Wawa-3city-Lebork

Następna strona

Powrót do HYDEPARK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron