>WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

tuning, kufry bagażowe, crash-pady, naklejki, duperele...

>WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

Postprzez Starkey » czwartek, 29 sierpnia 2019, 22:46

Witam. :comp:
Zwracam się do Was z prośbą - czy moglibyście podzielić się swoją opinią nt. wymiany oryginalnego wydechu w GSX 650F?
Prawdopodobnie wielu z Was ma te decyzję już za sobą, dlatego chciałbym się dowiedzieć jakie konkretne modele polecalibyście? Czy jesteście zadowoleni ze swoich wyborów, a może planujecie niedługo zmianę? Oraz czy w ogóle uważacie, że zmiana oryginału jest dobrym pomysłem (są tacy, którym dźwięk tej srebrnej tuby się podoba? :zapytanie: ) .
Jestem ciekawy Waszych opinii, a jednocześnie proszę o sugestie pomocne w rozwiązaniu mojego dylematu :idontknow:
Pozdrawiam ;)
Starkey
 
Posty: 6
Dołączył(a): poniedziałek, 25 grudnia 2017, 01:26

Re: >WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

Postprzez kaamos » piątek, 30 sierpnia 2019, 00:30

Nie znam się, to się wypowiem ;)

GSXF miałem w pojemności 600, wersji jajo, więc nieco inny przypadek, ale po pierwsze podobało mi się, że jest cicho (autentycznie silnik był głośniejszy od wydechu, bo raz wiozłem przewieszony w poprzek kombizenon i nagle maszyna zrobiła się o niemal bezgłośna :P ), a po drugie to nie była maszyna, w którą chciałbym bez potrzeby inwestować, ani która wymagała inwestycji (no normalnie perfekcja, nic nie trzeba robić... NOT ;) )

Natomiast wydech zmieniałem w CBR F4i ze względu na prześwit w zakrętach (bo pucha jest jeszcze większa, a Honda już nie pomyślała o takim fajnym wycięciu krawędzi, jak jest w Jajcu). Moje spostrzeżenia:
1) pierwszym wydechem był Huzar, po taniości. Dają w zestawie normalny db-killer i taką blaszkę między rurą, a tłumikiem. Trochę poroniony pomysł, ale aż z ciekawości sprawdziłem - z blaszką silnik wkręcał się jedynie do 2/3 obrotów. A co do samego wydech, to wykonany raczej nieźle, nie mam zastrzeżeń. Estetyczny, polerowana stal. Nie jest za głośny (na torze nie było problemów). Prześwit może być, zahaczałem jedynie uchem sprężyny mocującej. Natomiast na minus, że na dole maszyna zauważalnie straciła moc (bez dodatkowych PowerCommanderów). I bez tej blaszki miał przedmuchy między tłumikiem, a rurą
2) Huzara zmieniłem na MIVVa Storm GP z przyczyn niezwiązanych z rozważaniami. Homologowany, spełniający normy głośności (po wyjęciu killera zauważalnie głośniejszy), szczotkowana stal, chyba ze 150-200g lżejszy od huzara, spadek mocy u dołu znacznie mniejszy, ale nadal jest. Ogólnie jestem zadowolony z tego wydechu.
Avatar użytkownika
kaamos
 
Posty: 434
Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Re: >WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

Postprzez ogórek » piątek, 30 sierpnia 2019, 17:18

Zmieniałem w 650 wydech .
Najpierw w EDHAUSIE u Edzia z Nowego Dworu Maz . On mi go skrócił oryginał o parę cm i wydobył z niego basowy dzwięk.
Po dwóch sezonach mi się znudził i zamontowałem taniego chińczyka z aliexpres za 250 zł ( krótki akrapovic )
Do tej pory chyba Edyta z forum na nim lata .
Nie marnujcie ani chwili, kupcie SUZI róbcie whellie!
Avatar użytkownika
ogórek
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1794
Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 18:46
Lokalizacja: warszawa bemowo

Re: >WYMIANA WYDECHU< - GSX 650F

Postprzez Mariano » niedziela, 1 września 2019, 12:55

Hej,
oczywiście jak masz fundusze to zmień ten okropny komin na cokolwiek :D :D :D Ja mam zamontowaną Yoshimure TRC Carbon i jestem MEGA ZADOWOLONY.

Plusy:
- DŹWIĘK przyjemny basowy, zero problemów przy kontrolach drogowych i na przeglądach z wyjętym DB killerem
- wygląd
- waga

Minusy:
- cena (nowy 3000 zł) :D

Mój film jak słychać tłumik
https://youtu.be/kEwpUFa0tLo
Avatar użytkownika
Mariano
 
Posty: 336
Dołączył(a): niedziela, 2 czerwca 2013, 11:35
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do AKCESORIA I DODATKI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron