NAPĘD A PRĘDKOŚĆ

koła, opony, zawieszenie, napęd, hamulce...

Postprzez ZiGi » sobota, 30 maja 2009, 11:47

Miki napisał(a):to jest seria ?


No troszkę pokręciłem jednak.
Przód to rzeczywiście 15T ale tył mam 47T.
No i tak właśnie jest w serwisówce.

Obrazek
ZiGi



Wskaźniki do Automapy:
GSX600F GSX650F Hayabusa

Nie dyskutuj z idiotą bo cię sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Avatar użytkownika
ZiGi
 
Posty: 1161
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 17:40
Lokalizacja: Stromiec / DWlk

Postprzez Gonzo » sobota, 30 maja 2009, 11:58

acha, czyli mowicie zeby normalnie kupic łancuch do zakucia, bo jak mowie w serwisówce pisze ze łancuch ma być fabrycznie zakuty, a takiego nigdzie nie moge znalesc ;), dzięki za informacje ;)
Gonzo
 

Postprzez ZiGi » sobota, 30 maja 2009, 21:45

Gonzo napisał(a):acha, czyli mowicie zeby normalnie kupic łancuch do zakucia, bo jak mowie w serwisówce pisze ze łancuch ma być fabrycznie zakuty, a takiego nigdzie nie moge znalesc ;), dzięki za informacje ;)


Ja kupiłem RK RX-ring i ten był zakuty i musiałem sobie go rozkuć i zakuć od nowa bo nie chciało mi się ściągać wahacza i rozkręcać ramy :P
ZiGi



Wskaźniki do Automapy:
GSX600F GSX650F Hayabusa

Nie dyskutuj z idiotą bo cię sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Avatar użytkownika
ZiGi
 
Posty: 1161
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 17:40
Lokalizacja: Stromiec / DWlk

Postprzez cinkpin » wtorek, 28 grudnia 2010, 18:14

co do zębatek to miałem 15 / 47 ale mnie irytowało że na 6 biegu miałem 100 przy 5500 RPM i teraz będę zakładał 16 / 43 na wiosne będę wiedział co z tego wyszło. p.s. top speed miałem 210 ale prawie przy 12 000 RPM :(
cinkpin
 

Postprzez olszuwy » wtorek, 28 grudnia 2010, 19:11

Avatar użytkownika
olszuwy
 
Posty: 131
Dołączył(a): sobota, 20 lutego 2010, 12:25
Lokalizacja: Kołaczkowo

Postprzez florek » czwartek, 2 czerwca 2011, 16:05

W moim było 15/45,a teraz jest 18/45.To daje 20% niższe obroty.Silnik i tak daje radę.V-max na czwórce,5i6 to pełna ekonomia.Na pierwszym biegu nadal pali gumę i idzie na koło.Polecam. To dopiero jest jazda.
Lubię wracać tam gdzie byłem już...
https://www.youtube.com/watch?v=Djf36MNmth8
florek
 
Posty: 545
Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwietnia 2010, 08:40
Lokalizacja: Glinica

Postprzez brodaty_rider » czwartek, 2 czerwca 2011, 16:33

florek, a jaki masz v-max na tych zębatkach ??
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ...
brodaty_rider
 
Posty: 792
Dołączył(a): piątek, 17 grudnia 2010, 10:07
Lokalizacja: siedlce

Postprzez florek » czwartek, 2 czerwca 2011, 21:14

Próby prędkości maksymalnej niebawem.Oczywiście licznikowe 200 to w rzeczywistości 240 i troche się boję. Największa radość jest z dłuższych biegów,a do piłowania mam 1,2,3.
Lubię wracać tam gdzie byłem już...
https://www.youtube.com/watch?v=Djf36MNmth8
florek
 
Posty: 545
Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwietnia 2010, 08:40
Lokalizacja: Glinica

Postprzez brodaty_rider » czwartek, 2 czerwca 2011, 22:01

florek, chyba licznikowe 240 to 200 :D a tak to ile na powiedzmy 3 biegu przy odcięciu masz ??
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ...
brodaty_rider
 
Posty: 792
Dołączył(a): piątek, 17 grudnia 2010, 10:07
Lokalizacja: siedlce

Postprzez florek » piątek, 3 czerwca 2011, 15:54

Licznikowe 240 to można osiągnąć na stopkach. Przykład ,który podałeś odnosi się do zwiększenia przełożenia.Tak robią koledzy ,zakładając na tył większą zębatkę aby móc łatwiej iść na koło.Ja je zmniejszyłem.Licznik pokazuje mniej,jedziemy szybciej.Oczywiście do momentu ,kiedy zabraknie mocy.Pomiar prędkości odbywa się za pomocą kontroli obrotów wałka zdawczego.Dlatego dokładne wskazanie licznika będzie tylko na oryginalnym napędzie i oponach.Pozdrawiam.

[ Dodano: 17-06-11, 11:59 ]
brodaty_rider, Na trzecim biegu przy odcięciu 11,500 mam162na liczniku,tj.195km/h
Lubię wracać tam gdzie byłem już...
https://www.youtube.com/watch?v=Djf36MNmth8
florek
 
Posty: 545
Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwietnia 2010, 08:40
Lokalizacja: Glinica

Re: NAPĘD A PRĘDKOŚĆ

Postprzez Szajfus » piątek, 28 lutego 2020, 07:34

Wiem że ostatni post z paru lat wstecz. Ale nie chce zakładać nowego tylko dopisać coś od siebie.
Miałem tez sam problem z obrotami. W zasadzie całe miasto mogłem przejechać na 6-stce. No jak dla mnie zdecydowanie za wysokie obroty i w trasie zdecydowanie niepotrzebne. Zmieniono mi zębatkę małą z 15 na 16 zębów. Jest lepiej ale bardzo dużej różnicy nie ma. Teraz można latać po mieście na max 3 biegu i jest fajnie.
Chciałem jeszcze większa zębatkę na przód czyli 17 - stkę - jest do kupienia ale co ciekawe nie można już jej założyć bo jej średnica jest za duża i blokuje się. Już zamontowanie 16 - sto zębowej wymagało delikatnego doszlifowania jednego elementu bo tez delikatnie ocierała.
Nie mam pojęcia jak ktoś mógł wsadzić na przód 18- sto zębową, nie spotkałem się w ogóle z możliwością kupna takiej.
Szajfus
 
Posty: 3
Dołączył(a): czwartek, 27 lutego 2020, 12:14

Re: NAPĘD A PRĘDKOŚĆ

Postprzez Schummi » poniedziałek, 2 marca 2020, 21:38

Szajfus napisał(a):...Nie mam pojęcia jak ktoś mógł wsadzić na przód 18- sto zębową, ...

To jest Florek... tu jest wszystko możliwe :) trzeba zobaczyć "modyfikacje" w jego moto na własne oczy, żeby to zrozumieć :moto:
Pieszy zawsze ma pierwszeństwo!!! Ale nie zawsze przeżyje...
Avatar użytkownika
Schummi
Administrator
Administrator
 
Posty: 2439
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Brzechów k/Kielc

Poprzednia strona

Powrót do UKŁAD JEZDNY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron