zakup GSX-F 750 92r warto? pomocy

Linki, uwagi, spostrzeżenia, porady

zakup GSX-F 750 92r warto? pomocy

Postprzez piotrek69 » środa, 23 maja 2012, 16:59

Witam! Planuje zakup suzuki gsx750f z 92r, jestem początkujący i nie wiem na co zwracać uwagę przy zakupie. Znalazłem takie ogłoszenie na otomoto z Radomia

otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-nie-honda...wasaki-M3195141.html

Nie oglądałem go osobiście ale na zdjęciach wygląda w miarę ładnie. W telefonicznej rozmowie właściciel to potwierdza i mówi że stan jest bdb, ale większość tak mówi a na miejscu co innego. Jedna wadą jaką mi wymienił to nie równa praca na wolnych obrotach i mówi że wystarczy przeczyścić lub ustawić gaźniki ale czy tak jest naprawde??? Ma go w sumie bardzo krótko bo tydzień, więc albo handluje albo jest z tym motorem coś nie tak.

Czy jest ktoś z Radomia kto mógłby mi doradzić albo obejrzeć ze mną ten motocykl? Ewentualnie proszę o opinie i porady. Czy np warto.
Chce kupić coś w granicach 3000zł, wiem że na moto to mało ale chce kupić tańszy na początek do jazdy raczej normalnej ale nie chce żeby to był jakiś zajechaniec i ciągle się psuł. Wiem też że trochę sporo taki gsxf waży ale z tym dam sobie chyba rade.

Ewentualnie jak ktoś ma jakieś moto do 3000zł, proszę o kontakt, pozdrawiam i z góry dzięki
piotrek69

Postprzez RamzesS » środa, 23 maja 2012, 18:51

Powiem tak kolego... Cena dosyć niska, więc uważać trzeba. Nierówna praca silnika na wolnych to niekoniecznie wysyfione i niewyregulowane gaźniki. U mnie też nierówno chodził i gasł na wolnych obrotach. Teraz miałem wymieniony komplet zaworów wydechowych i nie gaśnie (to już jest coś). Nierówna praca dalej pozostała. Fachman stwierdził, że przepustnice w gaźnikach już wyrobione i czasami się nie domykają. Raz ma ładnie 1000obr., raz 2500obr. a raz mniej niż 1000obr. więc szykuje mi się dodatkowo wymiana gaźników, ale to już grosze ;)